Αυτή Είναι Η Ιδανική Δίαιτα! (Ξεχάστε Τις 1.200 Θερμίδες)

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

Σήμερα θα σταματήσετε να ψάχνετε για την καλύτερη δίαιτα. Θα σας δείξω ποια είναι και θα την ξεκινήσετε τώρα. Είμαι σίγουρος ότι δεν την έχετε ακούσει ξανά!

Η καλύτερη δίαιτα δεν στηρίζεται σε 1200 θερμίδες

Παίρνω συχνά μηνύματα στο email μου και στην σελίδα μου στο Facebook, στα οποία μια από τις πιο συνηθισμένες ερωτήσεις είναι: “Ποια είναι η καλύτερη δίαιτα;”.

Η απάντηση μου είναι πάντα η ίδια. “Βρες την πιο εύκολη δίαιτα στον κόσμο, φρόντισε να σου αρέσει πάρα πολύ και ακολούθησε την για μια ζωή”!

Η ιδανική δίαιτα λοιπόν κατά την γνώμη μου πρέπει να πληροί 3 βασικές προϋποθέσεις:

  1. Να είναι πραγματικά πολύ εύκολη
  2. Να ταιριάζει απόλυτα στις διατροφικές μας συνήθειες
  3. Να την κρατήσουμε τουλάχιστον για 100 χρόνια..!

Θέλω πριν συνεχίσω να σημειώσω κάτι πολύ σημαντικό.

Όλες οι γνωστές δίαιτες έχουν αποτέλεσμα, αρκεί να τις κρατήσετε για αρκετό χρονικό διάστημα!

Μην ψάχνετε την απόλυτη δίαιτα. Μην χάνετε τον χρόνο σας σε λεπτομέρειες που θα σας δώσουν το αποτέλεσμα που είχε και η φίλη σας. Βρείτε μια δίαιτα που να σας αρέσει και απλά ακολουθήστε την, να πάρει η ευχή! Θα χάσετε βάρος. Σας το υπόσχομαι.

➠   Διαβάστε επίσης: Ποια είναι η τέλεια δίαιτα;

Συνήθως όσοι και όσες προσπαθούν να αδυνατίσουν,  πιστεύουν ότι υπάρχει ένας μαγικός συνδυασμός φαγητών που θα τους επιτρέψει να κάψουν λίπος εύκολα και γρήγορα, έτσι ώστε να γυρίσουν στις παλιές διατροφικές τους συνήθειες πολύ σύντομα.

Δεν με εκπλήσσει το γεγονός ότι αυτή είναι η επικρατούσα αντίληψη, καθώς αυτή η ιδέα συνεχώς προωθείται από τα μέσα μαζικής ενημέρωσης και το ίντερνετ.

Για να το σκεφτούμε λιγάκι όμως…

Ας υποθέσουμε ότι ακολουθείτε μία δίαιτα 1.200 θερμίδων. Χάνετε 10 κιλά. Φτάσατε τον στόχο σας! Το γιορτάζετε. Το βάρος σας παραμένει σταθερό.

Μένετε στις 1.200 θερμίδες για άλλον ένα μήνα. Η ζυγαριά δεν ανεβαίνει. Έχετε λοιπόν διατηρήσει τα 10 κιλά που χάσατε. Πιστεύετε ότι είναι ασφαλές να αρχίσετε να τρώτε περισσότερο.

Αρχίζετε να τρώτε περισσότερο και -είναι αναπόφευκτο- βάζετε βάρος. Δεν συνειδητοποιήσατε ότι μόλις το βάρος σας παρέμεινε σταθερό, έπρεπε να μείνετε στις 1.200 θερμίδες για να το διατηρήσετε σε αυτό το επίπεδο.

Αυτό που κάνει το όλο θέμα πιο περίπλοκο είναι ότι αφού αρχίσετε να τρώτε περισσότερο, ίσως δεν δείτε την ζυγαριά να ανεβαίνει για 2 ή 3 ημέρες. Χαλαρώνετε λίγο για μία ημέρα και την επόμενη ζυγίζετε το ίδιο.

Σκέφτεστε ότι μπορεί να την σκαπουλάρατε με το να τρώτε περισσότερο και πιστέψτε με… αυτό ακριβώς κάνατε. Μπορεί να χρειαστεί να περάσουν περάσουν μια δυο ημέρες ακόμα μέχρι να δείτε το βάρος σας να ανεβαίνει.

Μετρώντας 1200 θερμίδες

Το ενδιαφέρον είναι ότι το νούμερο στην ζυγαριά θα συνεχίζει να ανεβαίνει μέχρι να αρχίσετε να τρώτε και πάλι 1.200 θερμίδες!

“Εννοείς ότι πρέπει να τρώω 1.200 θερμίδες για το υπόλοιπο της ζωής μου!” με ρώτησε μια φίλη πριν λίγες ημέρες.

“Όχι”, της απάντησα. “Οι 1.200 θερμίδες είναι πολύ λίγες για να τις διατηρήσει κάποιος για περισσότερο από λίγες εβδομάδες ή από λίγους μήνες.”

Ευκαιρία λοιπόν να εξηγήσω και μέσα από το άρθρο μου, ότι δεν υπάρχει κανένας λόγος εξαρχής να τρώτε μόνο 1.200 θερμίδες, εάν κάποια στιγμή σκοπεύετε να αρχίσετε να τρώτε περισσότερο.

Είναι πολύ καλύτερο να επιλέξετε ένα εύρος θερμίδων (εάν μετράτε θερμίδες) το οποίο να βρίσκεται αρκετές εκατοντάδες θερμίδες υψηλότερα.

Ποιος είναι ο λόγος να μειώσετε υπερβολικά τις θερμίδες σας, να αρχίσετε φυσιολογικά να τρώτε περισσότερο και μετά να πάρετε κάποιο (ή όλο) το βάρος πίσω;

Είναι πολύ καλύτερο να λάβετε υπόψη σας από την αρχή ότι πρέπει να βρείτε ένα τρόπο να τρώτε και τον οποίο θα κρατήσετε για μια ζωή.

Οι έρευνες δείχνουν ότι οι πιο δημοφιλείς και διάσημες δίαιτες που κυκλοφορούν στο διαδίκτυο,  αποφέρουν πολύ μέτρια απώλεια βάρους.

Δεν υπάρχει κάποιο μαγικό φίλτρο και δεν υπάρχει μία δίαιτα που να έχει για όλους τα καλύτερα αποτελέσματα.

Αν θέλετε πραγματικά να χάσετε βάρος και όχι να κοροϊδεύετε τον εαυτό σας, πρέπει να αλλάξετε τις διατροφικές σας συνήθειες μια για πάντα. Μην κρυβόμαστε. Το ξέρετε πολύ καλά αυτό. Ήρθε η ώρα να το παραδεχτείτε λοιπόν!

Ξεκινήστε τώρα λοιπόν. Όχι αύριο το πρωί. Όχι την επόμενη Δευτέρα ή στην αρχή του μήνα. ΤΩΡΑ!

► Διαλέξτε οποιαδήποτε λογική δίαιτα επιθυμείτε και τροποποιήστε την ώστε να συμπεριλαμβάνει τουλάχιστον ένα από τα αγαπημένα σας φαγητά (ακόμα και χαμηλής ποιότητας) μία φορά την ημέρα.

► Μην παραλείψετε φαγητά στα οποία θα θελήσετε να επιστρέψετε κάποια στιγμή στο μέλλον.

► Μάθετε από την αρχή πώς μπορείτε να μετριάσετε την πρόσληψη τροφής.

Δεν χρειάζεται να πούμε κάτι άλλο. Αντί να κάνετε εσείς ερωτήσεις, θα ρωτήσω εγώ σήμερα…

Ποια δίαιτα θα μπορούσατε να ακολουθήσετε για τα επόμενα 100 χρόνια;

Αφήστε το μήνυμα σας και πείτε μου την πρόταση σας. Θα χαρώ να την ακούσω!

Να προσέχετε τον εαυτό σας και να περνάτε όμορφα. Γιώργος

Εικόνες: infowoman.gr, thebody.gr

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *