Σας Αρέσουν Τα Γλυκά; 5 Tips Από Τους Ειδικούς Για Να Μην Παχύνετε

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

Δεν μπορείτε να αποφύγετε τα γλυκά όταν κάνετε δίαιτα; Διαβάστε τις 5 συμβουλές των ειδικών που ξεχώρισα και θα βρείτε την λύση στο πρόβλημα σας.

Σας αρέσουν τα γλυκά;

(Εικόνα: loudread.com)

Update 12/12/2014: Η κατανάλωση των γλυκισμάτων στην αρχή και όχι στο τέλος ενός γεύματος μπορεί να συμβάλει στον καλύτερο έλεγχο της όρεξης, άρα και στην απώλεια βάρους.

Οταν τα γλυκά καταναλώνονται μετά το γεύμα, ο εγκέφαλος χρειάζεται περισσότερο χρόνο για να αντιληφθεί ότι ο οργανισμός έχει λάβει επαρκή γλυκόζη για να λειτουργήσει σωστά.

Επίσης, επιβραδύνεται το σύστημα υπολογισμού των θερμίδων και αυξάνεται η πιθανότητα κατανάλωσης μεγαλύτερης ποσότητας τροφής. (OnMed.gr)

ΣΥΜΒΟΥΛΗ #1

Η κυρία Σελανικλή Μαίρη (διαιτολόγος – διατροφολόγος. M.Sc. στην κλινική διατροφή), γράφει ότι κάποιες έξυπνες και υγιεινές επιλογές που μπορούμε να κάνουμε ώστε να καλύψουμε την ανάγκη μας για την γλυκιά γεύση.

Για να μην καταναλώσουμε λιπαρά, μπορούμε να ψήσουμε ένα μήλο στο φούρνο και να το σερβίρουμε με λίγη κανέλα. Μια επίσης καλή ιδέα, είναι να επιλέξουμε ένα ζελέ με φρούτα χωρίς προσθήκη ζάχαρης ή ένα κουταλάκι γλυκό του κουταλιού.

Μαύρη σοκολάτα σε μπανάνεςΣΥΜΒΟΥΛΗ #2

Η κα Σελανικλή συμπληρώνει επίσης, ότι αν έχουμε ανάγκη από σοκολάτα μπορούμε να καταναλώσουμε ένα κομμάτι μαύρη σοκολάτα ή μπορούμε να λιώσουμε ένα μικρό κομμάτι μαύρη κουβερτούρα και να το περιχύσουμε πάνω από μια μπανάνα, φράουλες ή κάποιο άλλο φρούτο.

Update 25 Οκτωβρίου 2014: Το ποσό των απλών υδατανθράκων που πρέπει να παίρνετε μέσα στη μέρα είναι μέχρι 10% του συνόλου των θερμίδων και στην περίπτωση μιας δίαιτας πχ. 1300 θερμίδων, είναι μέχρι 130 θερμίδες… όσο περιέχεται περίπου σε 70 γρ. σοκολάτας…

Αν λοιπόν είσαστε αρκετά εγκρατής, ώστε να τρωτε 1 σοκολατάκι τη μέρα (10γρ.*7= 70γρ), τότε ευχαρίστως να το μοιράσετε με αυτόν τον τρόπο. Ο κίνδυνος σε αυτή την περίπτωση βέβαια, είναι εκτός από το να ξεφύγετε στην ποσότητα, να ενισχύσετε την ψυχολογική εξάρτησή σας από το γλυκό και να διαιωνίσετε μια κατάσταση που, κατά περιόδους, σε οδηγεί σε αύξηση βάρους.

Την ημέρα λοιπόν που θα θελήσετε να φάτε γλυκό, καλό είναι να έχετε περιορίσει την ποσότητα των υπόλοιπων υδατανθράκων, για να βγει σωστή η αναλογία όλων των μακροθρεπτικών συστατικών. Το γλυκό επίσης, δεν πρέπει να αποτελεί γεύμα! (Shape.gr)

ΣΥΜΒΟΥΛΗ #3

Η κυρία Βασιλική Κούργια (διαιτολόγος-διατροφολόγος), θεωρεί ότι μπορούμε να εκπαιδεύσουμε τον ουρανίσκο μας και τους γευστικούς μας κάλυκες σε λιγότερο γλυκές γεύσεις.

Έχω προσωπική εμπειρία στο θέμα και μπορώ να σας διαβεβαιώσω ότι αξίζει να κάνετε την προσπάθεια. Σε λίγες μέρες δεν θα έχετε τις ίδιες λιγούρες για γλυκά με αυτές που έχετε σήμερα.

Αυτή η τακτική δεν γίνεται από την μια μέρα στην άλλη. Προτείνεται η σταδιακή μείωση γλυκών από το διαιτολόγιο σας. Στο 1ο στάδιο απομακρύνετε από τη διατροφής σας τις τροφές που κρύβουν ζάχαρη όπως τα μπισκότα, τα δημητριακά πρωινού, τα αναψυκτικά και στο 2ο στάδιο αλλάζετε τη ζάχαρη με άλλες φυσικές γλυκαντικές ουσίες όπως τα φρούτα ή τη stevia ή το μέλι.

ΣΥΜΒΟΥΛΗ #4

Το missbloomg.gr σε άρθρο του προτείνει να τρώμε κάποια γλυκά, παγωτό για την ακρίβεια, το πρωί θεωρώντας ότι έτσι θα έχουμε τα περιθώρια να το κάψουμε στην διάρκεια της ημέρας και δεν θα καταστρέψουμε το πρόγραμμα μας.

Διευκρινίζει μάλιστα λίγο πιο κάτω ότι καλό είναι να φάτε ένα καλό πρωινό πριν από όλα, έτσι ώστε να μπορέσετε να κρατήσετε τα επίπεδα των σακχάρων στο αίμα σας σταθερά όλη την ημέρα.

Χμ.. Εντάξει..

Να διαφωνήσω τώρα ή να το κρατήσω για κάποια άλλη στιγμή; Τι γνώμη έχετε; Μπορεί άραγε να λειτουργήσει αυτό; Τι έχουν να πουν αυτοί που υποστηρίζουν ότι σημασία έχουν οι θερμίδες που καταναλώνονται και οι θερμίδες που καίγονται;

Στο σημείο αυτό θα μου επιτρέψετε να βάλω στην κουβέντα μας και την Μαρία Αντουανέτα, η οποία με βάση το βιβλίο «The Marie Antoinette Diet» της Κάρεν Ουίλερ, φημιζόταν για την επιμέλεια που επιδείκνυε σε θέματα ομορφιάς και εφάρμοζε μια πολύ συγκεκριμένη δίαιτα: Γλυκά το πρωί και μια θαυματουργή σούπα κάθε βράδυ.

Βρήκα την συγκεκριμένη πληροφορία στο άρθρο της κυρίας Μαρίας Καραουλάνη στο Infokids.gr.

ΣΥΜΒΟΥΛΗ #5

Η κυρία Κυριακού Κατερίνα (κλινικός διαιτολόγος διατροφολόγος, MSc), προτείνει να περιορίσουμε την πρόσληψη καφεΐνης καθώς σύμφωνα με μία νέα μελέτη από το πανεπιστήμιο του Guelph στο Οντάριο του Καναδά, η καφεΐνη αυξάνει τα επίπεδα του σακχάρου κατά 24%.

Αμέσως μετά η απότομη μείωσή του μπορεί να οδηγήσει σε έντονη επιθυμία για γλυκό.

Κάτι που έμαθα πρόσφατα, όταν άρχισα να μελετάω την διατροφή σχεδόν χωρίς υδατάνθρακες (κάτι που θέλω στο μέλλον να σας παρουσιάσω με όλες τις λεπτομέρειες), ανακάλυψα ότι η κατανάλωση καφέ, μπορεί να καθυστερήσει τα αποτελέσματα του προγράμματος μου.

Η συγκεκριμένη έρευνα ρίχνει φως στο θέμα και νομίζω ότι είναι κάτι που δεν ακούγεται τόσο συχνά.

BONUS ΣΥΜΒΟΥΛΗ #6 – ΔΙΚΗ ΜΟΥ

Έχω πάρει πάρα πολλά κιλά και τα έχω χάσει 2 φορές στη ζωή μου. Αυτό μου δίνει το δικαίωμα να έχω άποψη είτε την στηρίξω επιστημονικά είτε όχι. Έτσι δεν είναι;

Την πρώτη φορά, ακολούθησα ένα πολύ αυστηρό πρόγραμμα με τις λιγοστές γνώσεις που είχα. Απλά πήρα την απόφαση και πίεσα τον εαυτό μου. Γυμνάστηκα σκληρά και μείωσα πολύ το φαγητό που έτρωγα. Ειδικά τα βράδια.  Έχασα 18 κιλά σε 9 μήνες. Το ενδιαφέρον είναι ότι…

Έτρωγα γλυκά καθημερινά!

Είχα όμως τρεις απαράβατους κανόνες:

  1. Δεν έτρωγα κανένα γλύκισμα μετά τις 5 το απόγευμα
  2. Έτρωγα μόνο σπιτικά γλυκά (κομπόστα κεράσι και μικρά λουκουμάκια)
  3. Απαγορευόταν ακόμα και να προφέρω τις λέξεις “Coca Cola” και “σοκολάτα”

Δεν ήξερα γιατί το έκανα όλο αυτό. Δεν μπορούσα καλά καλά να το εξηγήσω. Απλά το έκανα και είχε αποτέλεσμα. Σημειώνω ότι προτιμούσα να τρώω οποιοδήποτε γλυκό στο τέλος του μεσημεριανού μου γεύματος, αλλά δεν ήταν κανόνας.

Με τον καιρό, αποκτώντας γνώσεις σχετικά με την δίαιτα και τη διατροφή, κατάφερα να εξηγήσω το τι ακριβώς συνέβαινε και το πρόγραμμα μου είχε επιτυχία και μάλιστα μπόρεσα να διακρίνω και όλα τα λάθη που είχα κάνει σε αυτή την πρώτη (επιτυχημένη) απόπειρα μου να χάσω βάρος.

BONUS ΣΥΜΒΟΥΛΗ #7 – ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΑΥΤΗ

Μείνετε όσο μπορείτε μακριά από τους υδατάνθρακες. Μην βάζετε ποτέ στο στόμα σας ότι περιέχει επεξεργασμένη ζάχαρη και αν μπορείτε αποφύγετε και ψωμί, ζυμαρικά ακόμα και δημητριακά και φρούτα.

Αν δεν ξέρετε πόσα φρούτα ή ψωμί πρέπει να τρώτε, τότε το λιγότερο είναι και καλύτερο.

Ναι.. Βάζω στην ίδια κατηγορία το ψωμί και τα φρούτα. Ξέρω ότι μάλλον διαφωνείτε. Σε μελλοντικό μου άρθρο θα σας δείξω την ομοιότητα.

Εκείνο που πρέπει να αποφύγετε όμως με κάθε τρόπο, είναι η ζάχαρη. Πιστέψτε με.

Αν κόψετε εντελώς οτιδήποτε βρίσκεται στο ράφι ενός περιπτέρου, με τον καιρό δεν θα έχετε έντονη λιγούρα για αυτό. Θα μάθει ο οργανισμός σας να μην χρειάζεται απλούς υδατάνθρακες για να παίρνει ενέργεια ή για να νιώθετε καλύτερα.

Κόψτε τοιυς υδατάνθρακες
Μείνετε μακριά από την ζάχαρη.. Ναι, το εννοώ.. Μείνετε μακριά!

Κάθε φορά που θα πιέζεστε, απολαύστε ένα πολύ γλυκό και καλά γινωμένο πορτοκάλι. Είναι η αγαπημένη μου επιλογή. Οι επίσης καλά γινωμένες φράουλες είναι η αμέσως επόμενη πρόταση μου.

ΚΟΛΠΟ: Βάλτε τις φράουλες (προς θεού χωρίς ζάχαρη) σε ένα πιάτο και δοκιμάστε να τις φάτε με μαχαιροπίρουνο. Κόβετε μικρά μικρά κομματάκια και αφήνετε τα αρκετή ώρα στο στόμα σας. Σαν να απολαμβάνετε κάτι σπάνιο και πολύ ακριβό.

Πιστέψτε με. Είναι καταπληκτική εμπειρία και θα σας βοηθήσει να ξεχάσετε την ζάχαρη εντελώς.

Διαβάστε επίσης το άρθρο μου με τα 3 βήματα που θα σας κόψουν τις λιγούρες μια και καλή!

Πείτε Μου Τη Γνώμη Σας

Πώς σας φάνηκαν οι συμβουλές που συγκέντρωσα;

Αφήστε μου ένα σχόλιο ώστε να αρχίσουμε να φτιάχνουμε μια ομάδα με κοινό ενδιαφέρον. Αν θέλετε κάντε ένα share το άρθρο μου στους φίλους σας στο Facebook, το Twitter και το Google plus.

Ευχαριστώ πολύ για την επίσκεψη! Γιώργος

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *