Τέλος Το Διάλειμμα – Ξεκινάω Δίαιτα Από Σήμερα!

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

Αρχίζω πάλι δίαιτα. Το διάλειμμα μου τελείωσε και είμαι έτοιμος να χάσω άλλα 10 κιλά. Δεν με νοιάζει πότε. Με νοιάζει απλά να το κάνω!

Εγώ. Παίζω μουσική.

Αποφάσισα να σταματήσω το break μου και να επιστρέψω στην διατροφή που ακολούθησα τους τελευταίους μήνες και έχασα συνολικά 20 κιλά.

Τελευταία φορά που ζυγίστηκα ήταν στις 26 Ιουλίου και η ζυγαριά μου έδειξε 110,4 κιλά και 37,1% λίπος.

Η λιπομέτρηση νομίζω ότι δεν είναι τόσο ακριβής, αλλά δεν με πειράζει καθόλου. Αυτό που έχει σημασία για εμένα είναι να αλλάζει το νούμερο προς τα κάτω.

Σήμερα ξεκινώ με 113,7 κιλά και 39% λίπος.

Έχω βάλει 3 κιλά συνολικά, αλλά δεν με νοιάζει καθόλου. Το πρόγραμμα μου μέχρι τώρα με βοήθησε να χάνω σχεδόν 1,5 κιλό λίπους την εβδομάδα. Σε περίπου 10 μέρες λοιπόν, θα βρίσκομαι εκεί όπου σταμάτησα.

Update: Άλλαξα την ημερομηνία του άρθρου γιατί προσωπικά προβλήματα με ανάγκασαν να ξεκινήσω το πρόγραμμα μου στις 1 Σεπτεμβρίου τελικά. Ξεκινάμε δυνατά λοιπόν!

Αν Και Με Ενδιαφέρει Κυρίως Να Χάσω Βάρος…

Ο λόγος που με ανάγκασε να επισπεύσω την διακοπή του «cheat μήνα» μου, είναι το ότι έχω επιθυμήσει αυτές τις μέρες των χαμηλών υδατανθράκων και των πλεονεκτημάτων της συγκεκριμένης διατροφής.

Σκοπός μου είναι να ξεκινήσω με στόχο τους μηδαμινούς υδατάνθρακες, τουλάχιστον για τις τρεις πρώτες μέρες. Είναι αδύνατον βέβαια να πετύχει κανείς κάτι τέτοιο, αλλά τουλάχιστον πιστεύω ότι θα τα καταφέρω να τους κρατήσω κάτω από 15 γραμμάρια την ημέρα.

Για να το πετύχω αυτό, αφαιρούνται εντελώς από τη διατροφή μου: ψωμί, ζυμαρικά, δημητριακά, όσπρια, φρούτα και βεβαίως οτιδήποτε περιέχει ζάχαρη.

Καταλαβαίνω ότι πιθανών να σας ξενίζει λίγο αυτή η προσέγγιση μου, αλλά έχω δει τα αποτελέσματα της και εκτός από το χάσιμο βάρους, ανυπομονώ να βρεθώ σε κατάσταση «κέτωσης» όπου ο οργανισμός μου λειτουργεί πολύ διαφορετικά από ό,τι είχα συνηθίσει μέχρι πρόσφατα.

Το ξέρετε ότι είναι σχετικά εύκολο να περιορίσετε οτιδήποτε περιέχει ζάχαρη;

Ο καθηγητής κύριος Ιάκωβος Θεοδοσίου γράφει σχετικά με την κέτωση ότι: “Πολλοί άνθρωποι βρίσκονται σε σύγχυση με τον όρο κέτωση.Μπορείτε να διαβάσετε ότι πρόκειται για μια επικίνδυνη κατάσταση για το σώμα, και ακούγεται αφύσικο να είναι κάποιος σε κέτωση.

Ο κόσμος πολλές φορές το συγχέει με μια παθολογική και επικίνδυνη κατάσταση που λέγεται διαβητική κετοξέωση.Κέτωση σημαίνει απλώς ότι ο οργανισμός μας χρησιμοποιεί λίπος για ενέργεια.

Οι κετόνες ή κετονικά σωμάτια είναι μόρια που παράγονται κατά τον μεταβολισμό του λίπους και μπορούν να προέρχονται τόσο από την διάσπαση του λίπους που μόλις φάγαμε (διατροφικό λίπος) όσο και από την διάσπαση τoυ λίπους των λιποαποθηκών μας (σωματικό λίπος).”

Οι Δίαιτες Με Χαμηλούς Υδατάνθρακες Είναι Παρεξηγημένες…

Αλλά στην εποχή μας έχουν αρχίσει να γίνονται αποδεκτές από όλο και περισσότερους επιστήμονες και έρευνες πανεπιστημίων όπως το Harvard επαληθεύουν τις προσδοκίες των υποστηρικτών τους.

Αποφεύγω να γράφω πολλά σχετικά με τις δίαιτες χαμηλών υδατανθράκων, γιατί αν και έχω διαβάσει πάρα πολλά άρθρα σχετικά με το αντικείμενο, είναι κάτι πρωτόγνωρο για εμένα και θα ήθελα να είμαι προετοιμασμένος να απαντήσω σε όποιο σχόλιο αφήσετε κάτω από την δημοσίευση μου.

Θα σημειώσω σήμερα μόνο το ότι το σώμα μας, στα περίπου 3 εκατομμύρια χρόνια που υπάρχουμε και ζούμε με τα αγαθά αυτού του πλανήτη, είναι φτιαγμένο να τρέφεται με πολύ λίπος, λιγότερες πρωτεΐνες και ελάχιστους υδατάνθρακες.

Οι πρόγονοι μας έτρωγαν ότι κυνηγούσαν και ότι μάζευαν με τα χέρια τους από τη γη. Έτρωγαν δηλαδή κυρίως κρέας (με προτίμηση στο λίπος επειδή ήξεραν ότι τους δίνει πολλή ενέργεια) και συμπλήρωναν τη διατροφή τους με ρίζες, μούρα και ελάχιστους ξηρούς καρπούς.

Περισσότερα σχετικά με το θέμα θα αναφέρω σε μελλοντικό αφιέρωμα.

Έχετε Δοκιμάσει Δίαιτα Με Χαμηλούς Υδατάνθρακες; Είχε Αποτέλεσμα;

Ποια είναι η εμπειρία σας στη συγκεκριμένη προσέγγιση; Σας βοήθησε να χάσετε βάρος; Μήπως σκέφτεστε να ακολουθήσετε ένα τέτοιο πρόγραμμα, αλλά έχετε ακόμα τις αμφιβολίες σας σχετικά με την αποτελεσματικότητα του ή τους πιθανούς κινδύνους που μπορεί να έχει;

Αφήστε το σχόλιο σας και μοιραστείτε τις σκέψεις σας μαζί μου!

Κλείνοντας, θέλησα να σας δείξω δυο φωτογραφίες (η μία είναι ήδη τοποθετημένη) που έβγαλε συνάδελφος μου σε κάποια «extra» δουλειά όπως λέγεται κομψά στον χώρο των μουσικών, στην οποία παίξαμε μουσική και φάγαμε πολλή γουρνοπούλα, την οποία συνοδέψαμε με αρκετά λίτρα κρύας μπύρας.

Παίζω μουσικήUpdate: δημοσιεύω εδώ δίπλα και την δεύτερη photo.

Α! Με την ευκαιρία να σημειώσω ότι ακόμα προσπαθώ να αποφασίσω τι θα κάνω με το ζήτημα του αλκοόλ.

Αυτές οι κρύες μπύρες με φωνάζουν από μακριά τις ιδιαίτερα ζεστές ημέρες του Αυγούστου και ομολογώ ότι δεν έχω σκοπό να κάνω ότι δεν τις ακούω.

Απλά θα φροντίσω να περιορίσω λίγο τις ποσότητες.

Δεν μου χαλούν τη δίαιτα, αλλά απασχολούν το συκώτι μου μεταβολίζοντας το αλκοόλ, ενώ θα έπρεπε να εργάζεται μαζί με τα υπόλοιπα όργανα του σώματος μου, στην απομάκρυνση του λίπους από τους γοφούς και την κοιλιά μου.

Το Καλοκαίρι Δεν Τελείωσε Ακόμα!

Φροντίστε να το ρίξετε λίγο έξω. Λεφτά μπορεί να μην υπάρχουν, αλλά με λίγη καλή διάθεση όλα μπορούν να γίνουν. Μην δέχεστε την κατάσταση όπως είναι ή όπως προσπαθούν να σας δείξουν ότι είναι.

Η χώρα μας στενάζει οικονομικά και παντού υπάρχουν συγγενείς, γνωστοί και φίλοι που χάνουν το κουράγιο τους και γκρινιάζουν συνεχώς.

Μην αφήνετε να σας παρασύρουν στην διάθεση τους. Με την γκρίνια και με την άρνηση δεν λύνεται τίποτα.

Δεν πρόκειται να λυθούν τα προβλήματα μας σήμερα. Ούτε αύριο. Ούτε και σε λίγους μήνες. Μπορεί όμως η διάθεση μας να αλλάξει προς το καλύτερο, το επόμενο λεπτό.

Το ξέρετε ότι η διατροφή μπορεί να παίξει σημαντικό ρόλο στη διάθεση σας;

Κάντε το τώρα λοιπόν. Αφήστε λίγο πίσω τα προβλήματα και κάντε κάτι που θα σας ευχαριστήσει. Καλή συνέχεια!

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

2 thoughts on “Τέλος Το Διάλειμμα – Ξεκινάω Δίαιτα Από Σήμερα!

    1. Καλησπέρα Σοφία και με συγχωρείς για την καθυστερημένη απάντηση, αλλά ήμουν “εκτός γραφείου” εδώ και πολλές ημέρες.

      Ειλικρινά δεν έχω ασχοληθεί με το συγκεκριμένο θέμα και δεν μπορώ να σου δώσω μια απάντηση που να σε καλύψει. Αν μπορέσω να συγκεντρώσω επαρκείς πληροφορίες, ίσως ετοιμάσω κάποια αξιολόγηση/αφιέρωμα στο μέλλον. 🙂

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *