3 Βήματα Για Να Κόψετε Τις Λιγούρες Για Ζαχαρώδη

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

Το πρώτο βήμα για να αλλάξετε την εικόνα του σώματος σας, είναι να δαμάσετε την λιγούρα σας για τα γλυκά. Θα σας δείξω πώς θα μπορέσετε τελικά να το κάνετε.

3 Βήματα Για Να Κόψετε Τις Λιγούρες

Δεν νομίζω ότι γνωρίζω κάποιο άτομο (εκτός από εμένα αυτή τη στιγμή) που να μην έχει λιγούρες για οτιδήποτε περιέχει ζάχαρη. Προσωπικά πιστεύω ότι αυτός είναι και ο λόγος που οι περισσότεροι εκεί έξω δυσκολεύεσστε να ακολουθήσετε κάποιο πρόγραμμα δίαιτας.

Οι λιγούρες δημιουργούνται από μια ανάγκη για επιβράβευση που βρίσκεται στο μυαλό μας και όχι επειδή ζητάει τροφή το σώμα μας.

ΑΝ μπορείτε να φάτε μόνο μια μπουκιά και να σταματήσετε εκεί, τότε δεν είναι κακό να υποκύψετε λιγάκι όταν έχετε κάποια λιγούρα. Προσέξτε μην χάσετε τον έλεγχο!

Αν όμως έχετε την τάση να χάνετε τον έλεγχο και να «γουρουνιάζετε», μάλλον πρέπει να διαβάστε με μεγάλη προσοχή όσα σας γράφω σήμερα!

Θα σας δώσω ένα απλό πλάνο με 3 βήματα για να σταματήσετε να έχετε τέτοιο πρόβλημα. Δεν είναι δύσκολο. Έχει λειτουργήσει για πολλούς. Θα έχει αποτελέσματα και σε εσάς.

Διαλέξτε πρώτα ένα βήμα. Αν δεν έχει αποτελέσματα, ανεβάστε ταχύτητα και επιλέξτε άλλο ένα. Συνήθως με δυο από τα τρία βήματα που θα σας δώσω, το πρόβλημα έχει λυθεί.

Αν παρόλα αυτά δεν μπορείτε να κρατηθείτε μακριά από την ζάχαρη, ακολουθήστε όλο το πακέτο με τις συμβουλές.

1.  Αν Πεινάτε, Φάτε Ένα Κανονικό Γεύμα

Είναι σημαντικό να καταλάβετε ότι οι λιγούρες ΔΕΝ είναι το ίδιο με την πείνα. Δεν ζητάει το σώμα σας να του δώσετε καύσιμη ύλη για ενέργεια. Το μυαλό σας φωνάζει για κάτι που θα απελευθερώσει πολλή ντοπαμίνη μέσω του συστήματος επιβράβευσης που λέγαμε.

Παραθέτω από άρθρο του Sigmalive.com:

Μετά από ένα χρονικό διάστημα, παρατηρούνται αλλαγές στην εγκεφαλική λειτουργία, καθώς ο εγκέφαλος προσαρμόζεται στα αυξημένα επίπεδα ντοπαμίνης και αυξάνει τον αριθμό των λεγόμενων οπιοειδών υποδοχέων του.

Αυτά τα κυκλώματα της ντοπαμίνης και των οπιοειδών εμπλέκονται στο μηχανισμό κινήτρων-ανταμοιβής στον εγκέφαλο και καθορίζουν τι αρέσει σε κάποιον οργανισμό.

Όταν ο οργανισμός στερείται τη ζάχαρη (όπως και κάθε άλλη εθιστική ουσία), τότε το επίπεδο ντοπαμίνης στον εγκέφαλο πέφτει και εκδηλώνεται άγχος στέρησης, τρέμουλο, κατάθλιψη κλπ.

Μια γυναίκα παίρνει κρυφά την τούρτα από το ψυγείο.
Σας βλέπω! Κλείστε το ψυγείο και ελάτε να σας βοηθήσω να κόψετε τις λιγούρες.

Τώρα… Στην περίπτωση που έχετε λιγούρες και πεινάτε ταυτόχρονα, η κατάσταση είναι πολύ δυσκολότερη. Αυτός ο συνδυασμός έχει «σπάσει» πολλούς εκεί έξω και σίγουρα είναι δύσκολο να βγάλετε άκρη.

Αναζήτησε την ελευθερία, και θα γίνεις αιχμάλωτος των επιθυμιών σου. Αναζήτησε την πειθαρχία, και θα απελευθερωθείς. (Frank Herbert)

Αυτό που έχετε να κάνετε, είναι να μαγειρεύετε ένα κανονικό γεύμα ακριβώς εκείνη τη στιγμή που εμφανίζετε η έντονη λιγούρα για γλυκό. Φτιάξτε κάτι υγιεινό και προσέξετε να μην χάσετε τον έλεγχο των θερμίδων αν ακολουθείτε κάποια δίαιτα που τις περιορίζει.

Θα είμαι ειλικρινής. Με το να φάτε ένα γεύμα δεν θα σας περάσει εύκολα η λιγούρα. Υπάρχουν πολλοί άνθρωποι όμως που ξεχνιούνται μαγειρεύοντας και σίγουρα θα τα καταφέρετε κι εσείς.

Εκτός αυτού, θα σταματήσετε να πεινάτε και έτσι θα είναι πιο εύκολο να αποφύγετε την ζάχαρη.

2.  Κάντε Ένα Καυτό Ντους

Δεν το περιμένατε αυτό. Έτσι; Στοιχηματίζω ότι σας φάνηκε παράξενη ιδέα. Έχω ανακαλύψει όμως έπειτα από προσωπική μου δοκιμή, ότι ο πιο αποτελεσματικός τρόπος να διώξετε τις λιγούρες είναι να κάνετε ένα ζεστό μπάνιο!

Το νερό θα πρέπει να είναι καυτό..!

Όχι τόσο ώστε να καείτε βέβαια, άλλα κάπου εκεί στο σημείο που αρχίζει να μην αντέχεται. (Μην κάνετε υπερβολές). Αφήστε το νερό να τρέξει στους ώμους και την πλάτη σας ώστε να σας ζεστάνει.

Μείνετε εκεί για 5 με 10 λεπτά. Αν μπορείτε μείνετε περισσότερο.

Όταν θα βγείτε από το μπάνιο, θα έχετε μια παράξενη αίσθηση σαν μείνατε στην σάουνα για πολλή ώρα. Είμαι σχεδόν σίγουρος όμως ότι η λιγούρα σας θα έχει εξαφανιστεί.

3.  Πηγαίνετε Μια Βόλτα. Απομακρυνθείτε.

Ένας γρήγορος περίπατος μπορεί να βοηθήσει. Περπατήστε σαν να βιάζεστε να πάτε κάπου ή αν μπορείτε να τρέξετε, τόσο το καλύτερο. Κερδίζετε δυο φορές με αυτή τη λύση.

Πρώτον, απομακρύνεστε από τους πειρασμούς και δεύτερον, με την άσκηση το σώμα σας θα απελευθερώσει ενδορφίνες. Πρόκειται για κάποιες χημικές ουσίες στον εγκέφαλο μας που μας κάνουν να νιώθουμε όμορφα.

Είναι ένα σύστημα ανταμοιβής (ναι.. όπως αυτό που λειτουργεί με τη ζάχαρη) που από μόνο του μπορεί να σας κόψει τις λιγούρες.

Διάβασα πρόσφατα σε ένα άρθρο του Lifo.gr ότι: Κάθε φορά που τρέχετε, απελευθερώνονται στον ανθρώπινο εγκέφαλο ενδορφίνες οι οποίες είναι γνωστές και ως οι ορμόνες της χαράς.

Έχουν 20 έως 50 φορές ισχυρότερη αναλγητική δράση από τη μορφίνη, ενώ ενισχύουν το ανοσοποιητικό σύστημα σε καταστάσεις stress και βοηθούν στην καλύτερη κυκλοφορία του αίματος.

Γυναίκα κλωτσάει γλυκίσματα.Τι Άλλο Μπορεί Να Σας Βοηθήσει;

Είμαι βέβαιος ότι με τα 3 βήματα που σας έδειξα μπορείτε να ξεπεράσετε την έντονη επιθυμία για ζαχαρώδη.

Σίγουρα όμως, η καλύτερη επιλογή είναι να προσπαθήσετε να προλάβετε αυτή τη διάθεση πριν καν εμφανιστεί.

Η λύση είναι απλή.

Πετάξτε όλα τα άχρηστα τρόφιμα (μην κρύβεστε… ξέρετε καλά ποια είναι αυτά) στα σκουπίδια. Αν τα έχετε συνεχώς μπροστά σας η κατάσταση επιδεινώνεται.

Επίσης, αν τρώτε υγιεινά και γυμνάζεστε μερικές φορές την εβδομάδα, δεν θα έχετε τόσο έντονη επιθυμία για γλυκά.

Σας δίνω μερικές ακόμα σύντομες συμβουλές που μπορεί να σας φανούν χρήσιμες:

  • Πιείτε ένα ποτήρι νερό. Κάποιοι υποστηρίζουν ότι οι λιγούρες μπορεί να οφείλονται στην αφυδάτωση.
  • Φάτε κάποιο φρούτο. Οι μπανάνες, τα μήλα και τα καλά γινωμένα πορτοκάλια είναι οι δικές μου επιλογές και βοηθούν πολύ.
  • Αποφύγετε τα γλυκαντικά. Σκοπός είναι να εκπαιδεύσετε τον εαυτό σας ώστε να μην ζητάει γλυκές ουσίες. Μην κάνετε αντικατάσταση. Κάντε αποχή.
  • Φάτε περισσότερες πρωτεΐνες. Θα σας χορτάσουν και θα βοηθήσουν με τις λιγούρες ταυτόχρονα.
  • Μιλήστε σε κάποιον φίλο-η. Κάντε ένα τηλεφώνημα σε κάποιον που καταλαβαίνει τι περνάτε. Εξηγήστε τι σας συμβαίνει και ζητήστε να σας δώσει κουράγιο.
  • Κοιμηθείτε καλά. Ο ύπνος αναζωογονεί και είναι σημαντικός για τη γενικότερη υγεία σας.
  • Αποφύγετε τους πειρασμούς. Μείνετε μακριά από καταστήματα που σας βάζουν σε μπελάδες. Μην περνάτε μπροστά από το ζαχαροπλαστείο ή την κρεπερί όταν περπατάτε στον δρόμο. Επιλέξτε κάποια άλλη διαδρομή.
  • Πάρτε μια πολυβιταμίνη. Έχει παρατηρηθεί ότι βοηθάει. Δεν έχω προσωπική εμπειρία.
  • Διαβάστε την λίστα σας. Μπορεί να σας βοηθήσει πολύ το να έχετε μαζί σας μια λίστα με τους λόγους για τους οποίους θέλετε να τρώτε υγιεινά, γιατί σίγουρα δεν θα μπορείτε να τους θυμόσαστε όλους όταν έχετε έντονη διάθεση για ζάχαρη.
  • Μην μένετε νηστικοί. Αποφύγετε να πεινάτε πολύ ανάμεσα στα γεύματα. Αν διαβάσατε όλο το άρθρο μου, θα ξέρετε γιατί…

Ανακεφαλαίωση

Αν μπορείτε να τρώτε διάφορα γλυκίσματα (που σίγουρα δεν σας προσφέρουν και τίποτα το ιδιαίτερο) και να ελέγχετε τον εαυτό σας εύκολα, τότε δεν είναι κακό να το κάνετε. Είσαστε ένα πολύ τυχερό άτομο και θα ήθελαν πολλοί να είναι στη θέση σας.

Αν είσαστε όμως σαν εμένα και δεν μπορείτε να συγκρατήσετε τον εαυτό σας, τότε καλό είναι να τα αποφεύγετε με κάθε τρόπο. Κάθε φορά που υποκύπτετε, μεγαλώνετε τον εθισμό σας και το πρόβλημα γίνεται δυσκολότερο.

Κάνε κάτι. Αν πιάσει, κάνε περισσότερο. Αν όχι, κάνε κάτι άλλο. (Θεόδωρος Ρούζβελτ)

Σας βεβαιώνω ότι αν καταφέρετε να αντισταθείτε, με τον καιρό οι λιγούρες θα εξαφανιστούν.

Έχω κόψει οτιδήποτε περιέχει ζάχαρη εδώ κάτι μήνες. Σήμερα δεν αναζητώ κάτι που να περιέχει ζάχαρη. Ακόμα και όταν βάζω στο στόμα μου κάποιο γλυκό, μετά από δυο τρεις μπουκιές διαπιστώνω ότι τελικά δεν το ήθελα και τόσο πολύ.

Με Ποιον Τρόπο Θα Κόψετε Εσείς Τις Λιγούρες;

Αφήστε το σχόλιο σας και πείτε μου ποιόν από τους τρόπους που σας παρουσίασα επιλέξατε για να καταπολεμήσετε τις λιγούρες σας; Έχετε κάποιο δικό σας κόλπο που σας βοηθάει; Θα το μοιραστείτε μαζί μας;

Καλή συνέχεια. Να προσέχετε! Γιώργος

Εικόνα: mixwellness.com

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *