Link Love #6 [Ανανεωμένο] – Χριστούγεννα!

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

Κοιτάξτε βρε μη μου ξεφύγετε στις γιορτές! Έχω υποχρέωση να σας πείσω να μείνετε μακριά από τους πειρασμούς. Μάλλον… Ας το αφήσουμε για λίγες μέρες!

Τι διάβασα #6 - Χριστούγεννα

Έφτασαν τα Χριστούγεννα!

Σκέφτηκα να κάνω μια ερώτηση στο Facebook, σχετικά με το πόσοι-ες από εσάς θα κρατήσετε ένα… επίπεδο κατά την περίοδο των εορτών, και πόσοι-ες θα το ρίξετε έξω έχοντας ως δικαιολογία ότι θα ξεκινήσετε δυνατά από την 1η του μήνα.

➠  Εν το μεταξύ, όσο εγώ μιλάω… Εσείς κάντε like στην σελίδα μου!

Ξέρετε γιατί τελικά δεν ρώτησα; Γιατί είμαι σίγουρος ότι ξέρω την απάντηση. Όλοι θα το ρίξουμε έξω και πρώτος… εγώ! Χε χε χε… Θα το ρίξω τόσο έξω, που θα έχουμε πολλά  να μοιραστούμε μέσα στο 2016.

Για το καλό του ArxizoDiaita.gr το κάνω βρε. Τι νομίσατε!

Παρόλα αυτά, σήμερα θα σας προτείνω μερικά άρθρα που διάβασα και θεωρώ ότι αξίζει να τα μοιραστώ μαζί σας. Έτσι… Για την περίπτωση που θα θελήσετε να δείξετε λίγο χαρακτήρα και να συγκρατήσετε τον εαυτό σας.

Αν δεν τα καταφέρετε… Ελάτε σε λίγες μέρες να σας μαλώσω!

Είναι σημαντικό να ξέρετε ότι η αποτοξίνωση είναι το πρώτο βήμα που πρέπει να κάνετε σε περίπτωση που θέλετε να χάσετε βάρος. Αν το σώμα σας δεν καθαρίσει πρώτα, δεν θα μπορέσει να πραγματοποιήσει αποτελεσματικά τις χημικές διεργασίες που απαιτούνται για να κάψετε λίπος.

Ετσι λοιπόν, πριν κάνετε οποιαδήποτε προσπάθεια να χάσετε βάρος, καλό θα ήταν να φροντίστε να δώσετε μια παραπάνω ώθηση στο σώμα σας μέσα από την αποτοξίνωση.

Η γυμνάστρια και μητέρα τεσσάρων παιδιών, Ελένη Πετρουλάκη, δεν διστάζει ανά περιόδους να μοιραστεί με όλες τις γυναίκες τα μυστικά της για τέλεια σιλουέτα.

Αυτή τη φορά, η γυμνάστρια έδωσε στο «Εγώ» μια δίαιτα με την οποία μπορείτε να χάσετε 4 κιλά μέχρι τα Χριστούγεννα!

Ο μεταβολισμός είναι σαν τη φωτιά. Όταν θες να την ανάψεις, δεν προσπαθείς να το κάνεις χρησιμοποιώντας ένα μεγάλο κούτσουρο και ένα σπίρτο. Αντίθετα, ξεκινάς βάζοντας λίγο χαρτί και προσάναμμα. Όταν η φλόγα μεγαλώσει, ρίχνεις μεγαλύτερα ξύλα.

Μάθετε τα πάντα για τον μεταβολισμό σας, υιοθετήστε τις συμβουλές των ειδικών και ακολουθήστε ένα πρόγραμμα διατροφής 7 ημερών που θα κάψει τα πάντα!

Χριστούγεννα, δίαιτα και διατροφή

4 μικρές συμβουλές που σίγουρα θα βοηθήσουν να διατηρήσετε ό,τι έχετε πετύχει μέχρι σήμερα με το πρόγραμμα διατροφής που ακολουθήσατε, να βελτιώσετε την υγεία σας ή να αρχίσετε να αντιλαμβάνεστε ότι η διαχείριση του σωματικού βάρους και η διατήρηση της υγείας μας δεν είναι και τόσο δύσκολο πράγμα, όπως συνήθως μας φαίνεται.

Ενα παλαιότερο άρθρο της Κατερίνας Κανελάκη, στο οποίο εξηγεί συνοπτικά μερικά γνωστά μεν πράγματα, που όμως σίγουρα δεν τα ακολουθούμε και δεν δίνουμε την απαραίτητη προσοχή.

Πρόκειται για ένα άρθρο που έγραψε η φίλη μου Ευαγγελία Ματζούνη-Σαγγιάνη, στο οποίο παρουσιάζει τις επιλογές τις σε ρούχα που απευθύνονται κυρίως στις εύσωμες αναγνώστριες μου.

Νομίζω ότι την επόμενη φορά θα της ζητήσω να ετοιμάσει κάτι παρόμοιο και για τους άντρες φίλους μας, αλλά και για εμένα προσωπικά… Μάλλον χρειάζομαι λίγη βοήθεια!

«Τι θα κάνω στις γιορτές;» Είναι κατανοητό ότι η περίοδος των Χριστουγέννων έχει ημέρες στις οποίες ξεφεύγουμε από τη καθημερινή ρουτίνα, βγαίνουμε περισσότερο και τρώμε λίγο διαφορετικά από τις υπόλοιπες μέρες.

Η διατροφολόγος Εύα Τσάκου σημειώνει: «Τα Χριστούγεννα και γενικά οι γιορτινές περίοδοι υπάρχουν και θα υπάρχουν για πάντα… Το σημαντικό είναι να τις διαχειριζόμαστε με ισορροπία, χωρίς υπερβολές και με καλή διάθεση!».

Πώς δεν θα πάρετε βάρος στις γιορτές

Είναι γεγονός πως τα τραπέζια και τα πάρτι κατά την εορταστική περίοδο αποτελούν μια σημαντική πρόκληση για όποιον δεν επιθυμεί να «ξεφύγει» διατροφικά. Δώδεκα συμβουλές που μπορούν να σας βοηθήσουν να ελέγξετε πιο αποτελεσματικά την δίαιτα σας κατά τη διάρκεια των γιορτινών τραπεζιών.

Τις γιορτές όλοι κάνουμε μερικές “παρασπονδίες” παραπάνω και γι’ αυτόν το λόγο είναι σώφρον να φροντίσουμε να περιορίσουμε τις επιπτώσεις αυτών των υπερβολών στο σώμα μας.

Ένας τρόπος για να το κάνουμε αυτό είναι να ακολουθήσουμε από τώρα μέχρι και τις γιορτές μια διατροφή που να βασίζεται σε τροφές που έχουν ιδιότητες αποτοξίνωσης για τον οργανισμό.

Δείτε ποιες τροφές πρέπει να βάλετε στην καθημερινή σας διατροφή για να κάνετε μια καλή αποτοξίνωση μέχρι τις εορταστικές ημέρες των φετινών Χριστουγέννων.

Το τυπικό ελληνικό τραπέζι δεν περιέχει γλυκοπατάτες και αυτό είναι μεγάλο μείον στη διατροφή μας, επειδή οι γλυκοπατάτες είναι μία από τις πιο πολύτιμες και σε προσιτή τιμή τροφές που μπορεί να βρει κανείς. Οι γλυκοπατάτες έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε κάλιο, βιταμίνη Α, βιταμίνη C και βιταμίνη Β6. Επίσης, είναι μια εξαιρετική επιλογή για διατροφή χωρίς γλουτένη για όσους θέλουν να αντικαταστήσουν τους υδατάνθρακες στη διατροφή τους.

Η γεμιστή γαλοπούλα, τα μελομακάρονα και οι κουραμπιέδες είναι μερικές μόνο από τις λιχουδιές που φιγουράρουν στο γιορτινό τραπέζι και δυστυχώς μας φορτώνουν με θερμίδες και… τύψεις!

Δείτε μερικά έξυπνα τρικ που θα σας βοηθήσουν να απολαύσετε και φέτος τα Χριστούγεννα χωρίς να φορτωθείτε περιττά κιλά.

Η αυξημένη κατανάλωση αλκοόλ εκτός από τα προβλήματα υγείας που μπορεί να προκαλεί, μπορεί να είναι και μια από τις βασικές αιτίες για να απογειωθεί η ζυγαριά. Τίθεται λοιπόν ένα βασικό ερώτημα: «Τι και πόσο μπορούμε να πιούμε στις γιορτές;».

Εύχομαι να περάσετε υπέροχα και να φάτε ό,τι θέλετε, χωρίς να πάρετε γραμμάριο! Γιώργος

Εικόνες: huffingtonpost.co.uk, eatfitfood.com.au

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *