7 Βήματα Για Να Ξεκινήσετε Επιτέλους Να Χάνετε Βάρος

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

Αν θέλετε να να πάρετε τη μεγάλη απόφαση να χάσετε βάρος, τότε σίγουρα τα βήματα που σας δείχνω θα σας βοηθήσουν να κάνετε την αρχή σήμερα!

Είμαι έτοιμος Γιώργο... Δείξε μου τον δρόμο!

Είτε προσπαθείτε να χάσετε 5 κιλά, είτε θέλετε να πετύχετε στόχους για απώλεια βάρους 40 κιλών, μερικές συμβουλές που θα σας δώσω σήμερα μπορούν να κάνουν την προσπάθεια σας λίγο πιο εύκολη.

Δεν έχει σημασία τι είδους δίαιτα έχετε αποφασίσει να κάνετε. Οι συμβουλές μου ταιριάζουν σε όλους. Διαβάστε λοιπόν με μεγάλη προσοχή!

#1 – Χρειάζεστε Κάτι Περισσότερο Εκτός Από Τη Θέληση

Είναι εύκολο να χρεώνουμε για την αποτυχία μιας δίαιτας την έλλειψη θέλησης. Σίγουρα θα με ακούσετε χιλιάδες φορές στο μέλλον να το τονίζω και να επιμένω να παίρνετε στα σοβαρά τις αποφάσεις σας και να συγκεντρώνεστε στον στόχο σας.

Η θέληση όμως δεν είναι το μόνο εργαλείο που έχετε στην διάθεση σας.

Ας την δούμε προς το παρόν σαν το δίχτυ ασφαλείας που θα σας προστατέψει όταν η ζωή σας έχει ξεφύγει από τον έλεγχο σας.

Κάποιοι ειδικοί της διατροφής έχουν σημειώσει ότι αν στηρίξετε τις προσπάθειες σας να χάσετε βάρος μόνο στην θέληση, μπορεί στην ουσία να πετύχετε το αντίθετο από αυτό που θα περιμένατε.

Αν προσπαθείτε να μην σκεφτόσαστε κάτι συγκεκριμένο, για παράδειγμα μια πάστα σοκολάτα, μπορεί τελικά να καταφέρετε να συγκεντρώνεστε πιο έντονα σε αυτό. Το έχετε συνέχεια στο μυαλό σας. Καρφώνεται εκεί, όσο περισσότερο προσπαθείτε να συγκρατήσετε τον εαυτό σας και να το αποφύγετε.

Διαβάστε επίσης: 5 tips για να μην παχαίνετε τρώγοντας γλυκά.

Αν πάρετε τα πράγματα πιο χαλαρά, ηρεμήσετε και ευχαριστηθείτε τη ζωή, μπορείτε πολύ πιο εύκολα να καταστείλετε ανεπιθύμητες σκέψεις και συναισθήματα. Αν όμως αγχώνεστε και πιέζετε τον εαυτό σας, είναι δυσκολότερο να αντισταθείτε στους πειρασμούς.

Αντί λοιπόν να επαφίεστε μόνο στην θέληση για να τα βγάλετε πέρα, βάλτε στόχο να αποκτήσετε συνειδητή επίγνωση όσων τρώτε, χωρίς να αποκτάτε εμμονές με αυτά. Σκεφτείτε ότι είναι μια προσωρινή κατάσταση που θα σας βοηθήσει να πετύχετε τον σκοπό σας και επαναλάβετε στον εαυτό σας ότι δεν χρειάζεται αποκτάει διατροφικές εμμονές.

Απλά ξεχάστε το και πηγαίνετε παρακάτω.

#2 – Ετοιμαστείτε Για Την Επιτυχία

Θα σας δείξω δυο τρόπους με τους οποίους μπορείτε να ετοιμάσετε τον εαυτό σας. Πρώτα από όλα, εξαφανίστε από γύρω σας όλες τις τροφές που δεν σας βοηθούν να πετύχετε τους στόχους σας στο αδυνάτισμα.

Αν δεν έχετε πειρασμούς διάσπαρτους στο περιβάλλον σας, δεν θα έχετε τόσο συχνά προβλήματα αυτοσυγκράτησης σαν αυτά που ανέφερα λίγο πιο πριν.

Πετάξτε από το ντουλάπι σας οποιοδήποτε προϊόν γράφει στα συστατικά του «μερικώς υδρογονωμένα έλαια» ή κάτι παρόμοιο.

Πετάξτε χωρίς δεύτερη σκέψη όλα τα αναψυκτικά ή οποιοδήποτε άλλο ποτό μπορεί να περιέχει ζάχαρη ή το γνωστό «αμυλοσιρόπιο». Ειδικά αυτό το τελευταίο είναι ένα καλά κρυμμένο δηλητήριο στην κουζίνα μας.

Βρήκα ένα ενδιαφέρον άρθρο σχετικά με τα συστατικά που δεν πρέπει να βρίσκετε στις ετικέτες των τροφίμων στο Clickatlife.gr.

Στην συνέχεια δώστε μια μικρή ώθηση στο πρόγραμμα σας κάνοντας την άσκηση μια λίγο πιο εύκολη υπόθεση.

Μια κίνηση που μπορεί να σας βοηθήσει να σηκωθείτε επιτέλους από τον καναπέ, είναι να ξεσκονίσετε οποιαδήποτε όργανα γυμναστικής έχετε αχρησιμοποίητα στο σπίτι και να τα έχετε σε εμφανές σημείο ώστε να βρίσκονται μπροστά στα μάτια σας όλη την ημέρα.

Που θα πάει… Κάποια στιγμή ίσως θελήσετε να τα χρησιμοποιήσετε.

Ελα τώρα, πες την αλήθεια... Δεν ψήνεσαι για γυμναστική ε;

Αν δεν έχετε όργανα γυμναστικής, μπορείτε να βρείτε ένα κομψό σετ φόρμες, μαζί με παπούτσια γυμναστικής, πετσετούλες, παγουράκια κλπ, και να τα έχετε και αυτά σε ένα σημείο του σπιτιού που θα βρίσκονται συνεχώς μπροστά σας.

Φροντίστε να σας αρέσει ιδιαίτερα ο συνδυασμός που θα κάνετε. Να είναι κάτι που σας ταιριάζει.

#3 – Δημιουργήστε Ένα Δίκτυο Υποστήριξης

Είναι αποδεδειγμένο μέσα από πολλές σύγχρονες έρευνες, ότι ειδικά για τις γυναίκες η υποστήριξη από κοντινά πρόσωπα είναι πολύ σημαντικός παράγοντας για την επιτυχία ενός προγράμματος αδυνατίσματος.

Μπορείτε λοιπόν να βοηθήσετε τον εαυτό σας βρίσκοντας τουλάχιστον ένα άτομο που πιστεύει σε εσάς και στην δύναμη του χαρακτήρα σας. Την πρώτη φορά που έκανα σοβαρή προσπάθεια να χάσω βάρος και είχα επιτυχία, ένας από τους καλύτερους φίλους μου βρισκόταν συνεχώς δίπλα μου και μου έδινε κουράγιο.

Μου μιλούσε ειλικρινά, αλλά με θετικό τρόπο και χαιρόταν κάθε φορά που πετύχαινα κάποιον στόχο.

Οι αρνητικοί άνθρωποι μπορούν να σου ρουφήξουν πάρα πολύ γρήγορα την ενέργεια, όπως μπορούν να σου πάρουν και τα όνειρα! (Μάτζικ Τζόνσον)

Αποφύγετε άτομα που συνηθίζουν να σας μειώνουν και να σχολιάζουν αρνητικά την εμφάνιση σας και/ή την προσπάθεια που κάνετε.

Η χειρότερη περίπτωση «φίλων» που μπορεί να έχετε είναι αυτοί-ες που κάθε φορά που όταν τα αποτελέσματα της δίαιτας σας αρχίζουν και γίνονται εμφανή, δεν χάνουν ευκαιρία να απαξιώσουν την προσπάθεια σας.

Μπορεί να σας λένε για παράδειγμα, ότι χάσατε λίγα κιλά σε μεγάλο χρονικό διάστημα, ότι θα μπορούσατε να τα έχετε πάει καλύτερα, ότι ακόμα έχετε πολλά κιλά επάνω σας και άλλα τέτοια χαρακτηριστικά λόγια, που θα σας χαλάσουν την διάθεση και θα σας κόψουν την φόρα.

Μείνετε μακριά τους. Δεν θα σας βοηθήσουν σε καμία περίπτωση.

#4 – Βάλτε Ρεαλιστικούς Στόχους

Ας είμαστε ειλικρινείς. Δεν παχύνατε μέσα σε λίγες μέρες. Ούτε σε λίγες εβδομάδες.

Οι περισσότερες από εσάς είμαι σίγουρος ότι κουβαλάτε τα περιττά κιλά σας εδώ και χρόνια. Εγώ τα κουβαλούσα την πρώτη φορά για 3 χρόνια και την δεύτερη για τουλάχιστον το διπλάσιο χρονικό διάστημα.

Πώς γίνεται λοιπόν να θέλετε να χάσετε μέσα σε μια εβδομάδα ή σε έναν μήνα το πολύ, όπως έλεγε η φίλη μου Κατερίνα Κανελάκη, όλα αυτά τα κιλά που κάνατε τόσο κόπο να τα τοποθετήσετε επάνω σας; Δεν νομίζετε ότι είναι λίγο παράλογο;

Δεν χρειάζεται να πιεστείτε και να βάλετε μεγάλους και άπιαστους στόχους. Θα στενοχωρηθείτε κάποια στιγμή και θα βρεθείτε στην αρχική σας κατάσταση χωρίς καν να το καταλάβετε.

Βάλτε στόχους μικρούς και εύκολους. Έτσι θα έχετε πολλές μικρές επιτυχίες και θα νιώθετε ευχάριστα όσο προχωράτε με σταθερά βήματα προς τον τελικό σας σκοπό.

ΚΟΛΠΟ: Μπορείτε να βάλετε για παράδειγμα καθημερινούς στόχους όπως: «Θα τρώω 5 μικρές μερίδες λαχανικά την ημέρα». «Θα τσιμπολογώ μόνο 1 φορά ανάμεσα στα γεύματα μου».

Στη συνέχεια κόψτε αυτούς τους στόχους στη μέση και ξεκινήστε με τις μισές ποσότητες. Αρχίστε δηλαδή τρώγοντας 3 μικρές μερίδες λαχανικά και κάντε μόνο 2 τσιμπολογήματα ανάμεσα στα γεύματα.

Αν και πάλι δυσκολεύεστε, τότε αφήστε τον εαυτό σας λίγο πιο ελεύθερο. Σιγά σιγά όμως προσπαθήστε να φτάσετε στους αρχικούς στόχους που βάλατε.

Φρουρός στις ποσότητες που τρώτε.
Στοπ! Δεν μπορείτε να φάτε άλλο. Το στομάχι σας γέμισε.

#5 – Βάλτε Φρουρό Στις Ποσότητες Που Τρώτε

Όλοι μας έχουμε συνηθίσει να θεωρούμε «μια μερίδα» την ποσότητα φαγητού που έχουμε καθιερώσει να τοποθετούμε στο πιάτο μας.

Συνήθως αυτή η ποσότητα είναι αρκετά γενναιόδωρη, ιδιαίτερα αν σερβίρουμε εμείς στο σπίτι μας.

Αν θέλουμε να ελέγξουμε τις θερμίδες που τρώμε, πρέπει να αναθεωρήσουμε την άποψη μας για το μέγεθος της ατομικής μερίδας.

Δεν χρειάζεται απόλυτα να αρχίσουμε να μειώνουμε τον όγκο του φαγητού που σερβίρουμε σε όλα μας τα πιάτα.

Μπορούμε να κάνουμε και εξαιρέσεις.

Μερικές τροφές έχουν περισσότερες θερμίδες από κάποιες άλλες. Αυτό είναι γνωστό σε όλους. 1 κούπα μπρόκολο περιέχει περίπου 30 θερμίδες. Αν σερβίρετε την διπλή ποσότητα λοιπόν (σε αντίθεση με την συνηθισμένη μέχρι τώρα μερίδα σας), θα έχετε προσθέσει στο γεύμα σας μόνο 60 θερμίδες.

Η ίδια κούπα όμως που μόλις προσθέσατε, αν περιείχε παγωτό θα σας φόρτωνε με άλλες 600 θερμίδες! Οι περισσότεροι διατροφολόγοι φωνάζουν εδώ και χρόνια ότι αν τρώτε περισσότερες θερμίδες από όσες καταναλώνετε στην διάρκεια της ημέρας, απλά θα παχύνετε.

Βρείτε λοιπόν έναν τρόπο να μετράτε τις μερίδες σας (μια κούπα με αναγραφόμενα ml ή μια ζυγαριά κουζίνας) και αρχίστε να καταγράφετε τις θερμίδες που τρώτε. Με τον καιρό, θα βάζετε τις ίδιες ποσότητες χωρίς να τις ζυγίζεται και θα ξέρετε ακριβώς τις θερμίδες που περιέχουν. Είναι θέμα εκπαίδευσης. Κάποια στιγμή σας γίνεται μια πολύ χρήσιμη συνήθεια.

#6 – Φανταστείτε Τον Εαυτό Σας Στο Μέλλον

Έχετε άραγε σκεφτεί που θέλετε να καταλήξετε κάνοντας την δίαιτα που αποφασίσατε; Γιατί δεν δοκιμάζετε να το κάνετε τώρα; Φανταστείτε πώς θα είναι το σώμα σας σε έξι μήνες από σήμερα και συνεχίστε και για μετά από έναν χρόνο.

Σκεφτείτε τα ρούχα που φοράτε. Τους χώρους που συχνάζετε. Τον τρόπο που χαμογελάτε όταν σας λένε ότι έχετε χάσει κιλά. Δείτε κάθε σημείο του σώματος σας σαν να πρόκειται να το ζωγραφίσετε.

Κάθε βράδυ που ξαπλώνω για να κοιμηθώ, έχω πλέον ως αγαπημένη μου συνήθεια να οραματίζομαι τα αποτελέσματα των στόχων μου. Είτε αυτά έχουν να κάνουν με το σώμα μου είτε με τα επαγγελματικά μου.

Σκέφτομαι απλά «πώς θα είναι τα πράγματα τότε». Σαν να βλέπω μια ταινία. Απλά φαντάζομαι και φέρνω εικόνες στο μυαλό μου. Τελικά κοιμάμαι με αυτές και πολλές φορές ξυπνάω με τις ίδιες σκέψεις.

Πιστέψτε με. Θεωρώ είναι ένα από τα βασικότερα σημεία της προσπάθειας μου και σας παροτρύνω να δοκιμάσετε να κάνετε το ίδιο.

#7 – Ετοιμαστείτε Για Σκληρή Δουλειά

Είμαστε πλάσματα που αποκτάμε εύκολα συνήθειες και δυσκολευόμαστε πολύ να τις αλλάξουμε αν χρειαστεί. Αν γυρνάτε στο σπίτι μετά από μια δύσκολη ημέρα και πέφτετε με ανακούφιση επάνω στον καναπέ κρατώντας ένα αναψυκτικό στο χέρι, το πιο πιθανό είναι να έχετε αποκτήσει μια συνήθεια που δεν σας βοηθάει να φτάσετε στους στόχους σας.

Ακόμα και έτσι να μην είναι, αν το κάνετε μερικές φορές, κάποια στιγμή θα συνειδητοποιήσετε ότι έχετε καθιερώσει ένα κακό ελάττωμα.

Δεν είναι ακατόρθωτο να κόψετε τις παλιές κακές συνήθειες και να ξεκινήσετε κάποιες καλύτερες. Ομολογώ ότι δεν είναι εύκολο, αλλά σίγουρα είναι κάτι που μπορείτε να πετύχετε αν προσπαθήσετε αρκετά.

Καλό θα ήταν να ξεκινήσετε κάνοντας αντικατάσταση. Μην τα αλλάζετε όλα με τη μια. Στο παράδειγμα με τον καναπέ και το αναψυκτικό, θα μπορούσατε να επιλέξετε για αρχή έναν χυμό ή ένα μπουκαλάκι κρύο εμφιαλωμένο νερό.

Μια σόδα θα ήταν επίσης πολύ καλή επιλογή.

Με τον καιρό, προσπαθήστε να κόψετε τον καναπέ και δοκιμάστε να ξεκουραστείτε λίγο σε μια καρέκλα και να χαλαρώσετε πηγαίνοντας μια βόλτα με την φίλη που σας στηρίζει όπως λέγαμε στο #3.

BONUS ΒΗΜΑ #8

Ζητήστε από ένα πολύ δικό σας άτομο να σας κάνει ένα κομπλιμέντο καθημερινά. Να σας τηλεφωνεί για παράδειγμα ή να σας βλέπει στον δρόμο και να σας χαιρετάει με θαυμασμό και ευχάριστους χαρακτηρισμούς.

Ξέρετε εσείς καλά τι σας αρέσει να ακούτε..!

Αν δεν υπάρχει κάποιο τέτοιο άτομο ή αν ντρέπεστε να κάνετε κάτι τέτοιο, μπορείτε να βάλετε σημειώσεις σε κάποια σημεία του σπιτιού σας, στον καθρέφτη της τουαλέτας για παράδειγμα, με κάποια από τα αγαπημένα σας κομπλιμέντα.

Μην το παρακάνετε. Ένα σημείωμα ή δυο το πολύ, είναι μια χαρά.

Δεν είσαι ποτέ πολύ μεγάλος για να βάλεις έναν ακόμα στόχο ή να ονειρευτείς ένα καινούριο όνειρο. (C.S. Lewis)

Θέλω να θυμάστε καλά ότι η προσπάθεια σας να χάσετε κιλά είναι μια διαδρομή. Κάθε κιλό που χάνετε είναι μια μικρή επιτυχία. Είναι ένα βήμα προς τον στόχο σας.

Κάποια φορά με ρώτησαν τι θα κάνω αν χάσω τα κιλά που θέλω. Απάντησα ότι θα παχύνω πάλι γιατί μου αρέσει η όλη διαδικασία.

Καλή συνέχεια. Φροντίστε να νιώθετε όμορφα πάνω από όλα. Τα υπόλοιπα θα έρθουν μόνα τους! Αν σας άρεσε το άρθρο μου, μην ξεχάσετε να κάνετε μια κοινοποίηση. Ευχαριστώ!

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *