5 Συμβουλές Για Να Χάσετε Το Ψυχολογικό Βάρος

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

Αν θέλετε να χάσετε βάρος, πρέπει πρώτα να ξεκινήσετε από την ψυχολογία σας. Το σωματικό βάρος είναι εύκολη υπόθεση αν τα έχετε βρει με τον εαυτό σας! Συνεχίστε να διαβάζετε…

“Οι υδατάνθρακες μπορεί να σας κάνουν κακό. Οι πρωτεΐνες μπορεί να σας κάνουν καλό. Να τρώτε αυτό, όχι εκείνο”.

Με όλες αυτές τις συμβουλές που κυκλοφορούν όσον αφορά τα διατροφικά προγράμματα και τις δίαιτες που είναι στην μόδα, ποιoν μπορείτε να εμπιστευτείτε; Τι είναι αυτό που θα σας δώσει τα καλύτερα αποτελέσματα;

5 Συμβουλές Για Να Χάσετε Το Ψυχολογικό Βάρος

(Εικόνα: journeywithgigi.com)

Ας αφήσουμε στην άκρη το φαγητό για λίγο και ας επικεντρωθούμε σε έναν άλλο παράγοντα της διαχείρισης βάρους – τα συναισθήματα.

Έχω ανακαλύψει ότι ένας από τους πιο σημαντικούς παράγοντες που αυξάνουν το σωματικό βάρος είναι το… συναισθηματικό βάρος.

Από επιστημονική σκοπιά, τα καταπιεσμένα συναισθήματα μπορεί να οδηγήσουν σε άγχος, και το άγχος μπορεί να ενεργοποιήσει την κορτιζόλη – την ορμόνη που σχετίζεται με το άγχος – η οποία σύμφωνα με τις έρευνες επηρεάζει άμεσα τον μεταβολισμό μας και μπορεί να οδηγήσει σε πρόσληψη βάρους.

Εν κατακλείδι, το άγχος εμποδίζει το σώμα μας να λειτουργήσει σωστά. Η λύση;

Σταματήστε να τρώτε τον θυμό, να καταβροχθίζετε τον πόνο και να πίνετε την απογοήτευσή σας.

Εκφράστε τα συναισθήματά σας, μειώστε το άγχος και επιτρέψτε στο σώμα σας να βρει την ισορροπία του.

Αυτές οι πέντε συμβουλές θα σας βοηθήσουν να ξεκινήσετε την συναισθηματική σας κάθαρση.

1.  Κουβαλήστε λιγότερες αποσκευές. Γνωρίζετε πώς οι αεροπορικές εταιρείες σας χρεώνουν επιπλέον για κάθε τσάντα που περνάτε από τον έλεγχο; Με αυτόν τον τρόπο το να ταξιδέψετε με αεροπλάνο γίνεται γρήγορα μια ακριβή υπόθεση.

Το ίδιο συμβαίνει και με το συναισθηματικό σας φορτίο.

Βρείτε τον χρόνο να εστιάσετε στα πιο σημαντικά σας προβλήματα και ξεκαθαρίστε τους τσακωμούς που δεν έχετε επιλύσει με φίλους, οικογενειακά πρόσωπα αλλά και με τον ίδιο σας τον εαυτό.

Ελαφρύνετε το φορτίο σας. Ελαφρύνετε την ψυχή σας.

2.  Βγάλτε τα από μέσα σας. Είτε είστε με κάποιον φίλο σας είτε μόνοι σας, αρχίστε να μιλάτε, να γράφετε, να τραγουδάτε, να χορεύετε — οτιδήποτε χρειάζεται — για να εκφράσετε τα συναισθήματά σας.

Τα συναισθήματα είναι ενέργεια και η ενέργεια είναι σε διαρκή κίνηση.

Έτσι συμβαίνει και με το σώμα σας. Αυτά τα συναισθήματα πρέπει να διοχετευθούν κάπου. Πρώτα ΒΓΑΛΤΕ τα από μέσα σας με έναν υγιής τρόπο. Μετά μπορείτε να ασχοληθείτε μαζί τους χρησιμοποιώντας την λογική σας.

3.  Ζητήστε βοήθεια. Δεν είναι κακό να το κάνετε όταν χρειάζεστε υποστήριξη. Στην πραγματικότητα, η ανθρώπινη εμπειρία βασίζεται στην σύνδεσή μας με άλλους ανθρώπους. Μιλήστε για αυτά που σας απασχολούν με έναν καλό σας φίλο.

Εάν δεν είναι αρκετό, σκεφτείτε μήπως θα σας έκανε καλό να μιλήσετε σε κάποιον σύμβουλο – είναι η δουλειά τους να σας κάνουν να χαλαρώσετε λίγο τα συναισθηματικά σας δεσμά.

4.  Μην κατακρίνετε τον εαυτό σας. Τα συναισθήματά σας είναι πάντα έγκυρα. Πάντα. Το ακούσατε; Μπορείτε να το συλλαβίσετε για να το καταλάβετε καλύτερα: πά-ντα. Τα συναισθήματά σας είναι κομμάτι του εαυτού σας και κάθε συναίσθημα ανήκει κάπου.

Το πώς, γιατί, πότε και που επιλέγετε να τα εξωτερικεύσετε θα έχει σαν αποτέλεσμα ποικίλες αντιδράσεις, αλλά τα συναισθήματά σας δεν είναι ποτέ λάθος.

5.  Κινηθείτε. Σηκωθείτε από το κρεβάτι, τον καναπέ, βγείτε από το σπίτι. Αλλάξτε την ενέργειά σας.

Απλά κινηθείτε. Η σωματική δραστηριότητα υποστηρίζει επίσης την διανοητική δραστηριότητα ή οποία με την σειρά της υποστηρίζει την σωματική ευεξία και την συναισθηματική ανακούφιση.

Νιώθετε ότι έχετε κολλήσει; Πηγαίνετε μία βόλτα. Μπορεί να κάνει θαύματα.

Θέλω να αρχίσετε σιγά σιγά να βάζετε τον εαυτό σας πάνω από όλα. Όχι πάντα. Τις περισσότερες φορές όμως..! Καλή συνέχεια. Γιώργος

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *