5 Τρόποι Να Σταματήσετε Να Σκέφτεστε Συνεχώς Το Φαγητό

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

Πόσες επισκέψεις κάνετε καθημερινά στην κουζίνα σας; Πότε ήταν η τελευταία φορά που μιλήσατε για φαγητό με ιδιαίτερο πάθος; Πόσες φορές τρώτε την ημέρα;

Μητέρα διαβάζει βιβλίο με τα παιδιά της.
Δείχνει ότι συμμετέχει, αλλά στην πραγματικότητα σκέφτεται το φαγητό…

Μπορώ να πω με σιγουριά ότι σχεδόν σε όλη τη ζωή μου σκεφτόμουν (το κάνω ακόμα) το φαγητό όλη την ημέρα. Για να είμαι ειλικρινής, υπήρξαν περίοδοι που σταματούσα να σκέφτομαι το φαγητό μόνο όταν κοιμόμουν.

Από την στιγμή που ξυπνούσα, άρχιζε ο προβληματισμός… “Τι θα φάω σήμερα;”, “τι ψώνια πρέπει να κάνω για να έχω τρόφιμα;”, “πώς θα μαγειρέψω το κοτόπουλο;”

Στη συνέχεια άρχιζα να καταβροχθίζω οτιδήποτε μπορούσε να μου δώσει άμεσα ενέργεια (μπισκότα που περίσσεψαν από το προηγούμενο βράδυ, ένα κρουασάν που ήμουν τυχερός που βρέθηκε σε κάποιο ντουλάπι κλπ) ενώ ταυτόχρονα σκεφτόμουν τι μπορώ να φάω μετά ώστε να μπορέσω να θεραπεύσω λίγο αυτή την πείνα που με βασάνιζε.

Φαγητό, φαγητό, φαγητό… Όλα γυρνούν γύρω από το φαγητό!

Είχε κυριεύσει το μυαλό μου. Σκέφτομαι γράφοντας αυτό το άρθρο, πόσες φορές μιλούσα με φίλους ή με το κορίτσι μου και στις συζητήσεις μου υπήρξε αναφορά σε κάποια συνταγή, κάποιον τρόπο μαγειρέματος, ή κάποια συγκεκριμένη επιθυμία που είχα για κάποιο φαγητό.

Ξέρετε κάτι; Σε ΚΑΘΕ συζήτηση μου μιλούσα και για τα τρία αυτά θέματα.

Το ενδιαφέρον είναι ότι ο περισσότερος χρόνος σε αυτές τις συζητήσεις, περνούσε (και περνάει ακόμα και σήμερα πολλές φορές) μιλώντας για το τι μπορούμε να μαγειρέψουμε την επόμενη φορά που θα συναντηθούμε, τι καινούριο μπορούμε να δοκιμάσουμε και τι πρέπει να αγοράσουμε από το σουπερμάρκετ ώστε να είμαστε σίγουροι ότι οι ποσότητες θα είναι επαρκείς.

Το Μεγαλύτερο Πρόβλημα Μου Πριν Αρχίσω Να Χάνω Βάρος, Ήταν Να Σταματήσω Να Σκέφτομαι Συνεχώς Τι Θα Φάω..!

Η αλλαγή ήταν μια διαδικασία που απαιτούσε να αλλάξω ριζικά τον τρόπο που σκεφτόμουν. Θεωρώ ότι το έχω πετύχει, αν και υπάρχουν φορές που ακόμα παρασύρομαι. Σύντομα θα μου έχει γίνει όμως η απόλυτη συνήθεια και πλέον δεν θα χρειάζεται να ελέγχω τον εαυτό μου.

Έπρεπε να αρχίσω να σκέφτομαι σχετικά με υγιεινές διατροφικές επιλογές. Έπρεπε να σταματήσω να έχω μόνιμη έννοια ποιο θα είναι το επόμενο γεύμα μου ή ποιο γλυκό θα έτρωγα αμέσως μετά από αυτό.

Το κατάφερα! Προσπάθησα σκληρά, αλλά κατάφερα να δαμάσω το μυαλό μου και τις επιθυμίες μου. Έμαθα επίσης μέσα από την εμπειρία μου, ότι “η αρχή είναι δύσκολη”. Στην πορεία όλα γίνονται μια συνήθεια.

Δεν θέλει να φάει κάτι που θα την παχύνει.

Αν έχετε στο μυαλό σας ότι η πίεση που νιώθετε, η στέρηση, η καταπίεση, η έλλειψη, η πείνα ή ό,τι άλλο θεωρείτε ότι θα σας δυσκολέψει θα περάσει πολύ σύντομα, θα έχετε περισσότερο κουράγιο για να συνεχίσετε με αυστηρότητα την διαδικασία της αλλαγής.

Αν Δεν Μπορείτε Να Ελέγξετε Την Πείνα σας, Έχω 5 Συμβουλές Που Θα Σας Βοηθήσουν:

  1. Μην χρησιμοποιείτε το φαγητό ως ανταμοιβή. Δεν είναι το έπαθλο σας επειδή κουραστήκατε καθαρίζοντας το σπίτι ή επειδή είχατε μια δύσκολη ημέρα και κρατηθήκατε στο ύψος των περιστάσεων.
  2. Βρείτε μια άλλη δραστηριότητα που να σας ικανοποιεί. Αν σκέφτεστε συνεχώς κάτι συγκεκριμένο (όπως το φαγητό), τότε μάλλον ψάχνετε για ευχαρίστηση ή κάποιου είδους ικανοποίηση. Στην δική μου περίπτωση, έχω ανακαλύψει το σκέφτομαι λιγότερο, όταν έχω να αντιμετωπίσω κάποια πρόκληση στην καθημερινότητα μου. Αυτό μπορεί να είναι ένα άρθρο που θέλω να γράψω και ψάχνω τις πιο αξιόπιστες πηγές ή ένα παιχνίδι στον υπολογιστή. Σίγουρα κάτι θα βρείτε που να σας εξάψει το ενδιαφέρον και να σας προκαλέσει.
  3. Εκπαιδευτείτε να τρώτε συγκεκριμένες ώρες. Αν τρώτε όλη την ημέρα, δεν θα χάσετε βάρος. Κάντε την αρχή, μαθαίνοντας να μην τρώτε ανάμεσα στα γεύματα και να μην βάζετε κάτι στο στόμα σας μετά το βραδινό.
  4. Καθορίστε από πριν τα “συγχωροχάρτια” σας. Η στέρηση δεν είναι η καλύτερη λύση. Δεν έχει νόημα άλλωστε γιατί θα υποφέρετε. Δεν πειράζει αν κάποια στιγμή απολαύσετε κάτι που πραγματικά λαχταράτε. Προσέξτε όμως. Αν τρώτε σοκολάτες για πρωινό, δεν θα χάσετε ποτέ βάρος. Κρατήστε στην “καβάντζα” κάποιο γλύκισμα και επιτρέψτε στον εαυτό σας να το απολαύσει μόνο όταν είσαστε απόλυτα συνεπείς στις διατροφικές δεσμεύσεις σας και βαθμολογείστε με “10”. Μην το παρακάνετε.
  5. Βγείτε έξω από την κουζίνα. Έχω κάνει τη διαδρομή από το σαλόνι στην κουζίνα με σκοπό την αναζήτηση τροφής τόσο συχνά που ειλικρινά μπορώ να διακρίνω τα σημάδια της επάνω στο χαλί. Όπως στα καρτούν. Αν δεν έκοβα την φόρα που είχα πάρει, θα είχα ανοίξει χαντάκι στο πάτωμα. Σταματήστε λοιπόν να κάνετε κάτι παρόμοιο. Να πηγαίνετε στην κουζίνα μόνο όταν είναι να μαγειρέψετε και στις ώρες που έχετε ορίσει από πριν. Μην στέκεστε μπροστά από το ψυγείο ψάχνοντας “κάτι καλό”.

Δεν είναι εύκολο. Χρειάζεται υπομονή και αυτοσυγκράτηση. Ακόμα και αν κάνετε την αρχή και μπορέσετε να αλλάξετε τα πράγματα, πάντα θα έχετε μια μικρή τάση να επιστρέψετε στις κακές σας συνήθειες.

Αν όσα διαβάσατε σήμερα περιγράφουν τη κατάσταση στην οποία βρίσκεστε τώρα, αν νομίζετε ότι ζείτε για να τρώτε, μην απελπίζεστε. Μπορείτε σίγουρα να κάνετε στροφή και να αλλάξετε τη ζωή σας. Είμαι σίγουρος για αυτό. Το μόνο που χρειάζεται είναι να πάρετε την μεγάλη απόφαση και να πιστέψετε ότι θα έχετε αποτέλεσμα.

Εσείς πώς ελέγχετε την πείνα σας; Έχετε κάτι να συμπληρώσετε σε όσα πρότεινα; Γιώργος.

Εικόνα: healthy-important.tk

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

2 thoughts on “5 Τρόποι Να Σταματήσετε Να Σκέφτεστε Συνεχώς Το Φαγητό

  1. Συμφωνώ απόλυτα σε όλα αυτά!!! Πριν από κάποιο καιρό υπέφερα από υπερφαγία και ενώ το έβλεπα και προσπαθούσα καθημερινά να το σταματήσω δεν τα κατάφερνα λόγο το ότι περνούσα σχεδόν την όλη μου την ημέρα σε έναν καναπέ και στο κινητό και ήθελα να τρώω κάτι συχνά αλλά σε μεγάλες ποσότητες έτσι πέρασα τον τότε Χειμώνα μου και έφτασε το Καλοκαίρι όπου πήγα διακοπές στην ξαδέρφη μου.

    Όταν με είδε και μετά από κάποια συζήτηση, μου είπε πως “αυτή η κατάσταση δεν μπορούσε να συνεχιστεί” και ότι αν συνέχιζα έτσι όχι μόνο θα ντρεπόμουν και θα ήμουν άβολα με την εξωτερική μου εμφάνιση από θα είχα και προβλήματα υγείας έτσι μου ξεκίνησε ένα πρόγραμμα διατροφής που στην ουσία δεν είχε καμια απολύτως στέρηση τρώγαμε πρωινό Μεσημεριανο Δεκατιανο και Βραδινό συνοδευόμενα με άσκηση περπάτημα παιχνίδια βόλεϊ. Έκανε και αυτή μαζί μου διατροφή για να με βοηθήσει και να με στηρίξει. Πραγματικά έχασα κiλά και ένιωθα πάρα πολύ καλά έκανα πράγματα που παλαιότερα δυσκολεύουν με τα κιλά που είχα να τα κάνω.

    Θέλω να καταλήξω στο ότι κάθε άνθρωπος για να πετύχει κάτι πρέπει να έχει κάποιον στην ζωή του να τον εμπιστεύεται, να τον αγαπάει και να τον στηρίζει. ΓΙΑ ΕΜΈΝΑ ΑΥΤΟς Ο ΆΝΘΡΩΠΟΣ ΕΙΝΑΙ Η ΞΑΔΕΡΦΟΥΛΑ ΜΟΥ!

    1. Ευχαριστούμε πολύ για την ιστορία που μοιράστηκες μαζί μας Ε.Π. Χαίρομαι πολύ που μπόρεσες να βρεις τον δρόμο σου και θεωρώ ότι είσαι πραγματικά πολύ τυχερή που είχες ανθρώπους να σε στηρίξουν. Καλή συνέχεια. Να προσέχεις τον εαυτό σου!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *