Τα 5 Πιο Σημαντικά Βήματα Για Να Χάσετε Βάρος

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.
☛ Το Garcinia Cambogia είναι η μόδα στο αδυνάτισμα. Περισσότερα εδώ!

Θέλετε να χάσετε βάρος; Έχετε χαθεί στο χάος τον πληροφοριών; Ελάτε να σας δείξω πώς θα τα καταφέρετε, με απλά λόγια. Χωρίς να σας μπερδέψω.

Πέντε βήματα για να χάσετε βάρος

Τα πράγματα δεν είναι τόσο δύσκολα όσο θέλουν να σας τα παρουσιάσουν κάποιοι για να φανούν σωτήρες και να σας πουλήσουν ακριβά προϊόντα και υπηρεσίες. Δεν γίνεται άλλωστε να είναι τόσο δύσκολα.

Για να μπορέσουμε να κρατήσουμε τα αποτελέσματα μιας προσπάθειας, δεν χρειάζεται να γίνουμε όλοι επιστήμονες.

Αν θέλετε να χάσετε βάρος δεν χρειάζεται να κάνετε μεγάλη φασαρία. Αρκεί να καταλάβετε μερικά πραγματάκια και να τα ακολουθήσετε με πείσμα και ενθουσιασμό.

Τα υπόλοιπα θα έρθουν χωρίς να το καταλάβετε. Δεσμεύομαι προσωπικά.

#1 – Το Πιο Σημαντικό Σημείο

By far το πιο σημαντικό σημείο στο αδυνάτισμα είναι ο τρόπος που βλέπετε εσείς το ίδιο σας το σώμα. Αν έχετε στο μυαλό σας τον εαυτό σας ως υπέρβαρο, τότε δεν πρόκειται να χάσετε βάρος. Αν αγχώνεστε συνέχεια με τα κιλά σας και αποκτάτε εμμονές σχετικά με το πάχος σας, η λύση στο πρόβλημα σας θα αργήσει πάρα πολύ να φανεί.

Φροντίστε να αλλάξετε την στάση σας απέναντι στον ίδιο σας τον εαυτό και τα υπόλοιπα θα ακολουθήσουν.

Πολλοί ειδικοί στο εξωτερικό, αλλά και στην χώρα μας τα τελευταία χρόνια υποστηρίζουν ότι αν φανταζόμαστε (visualization το λένε τα αμερικανάκια) τον εαυτό μας συχνά μέσα στην ημέρα μας με τις διαστάσεις που θα θέλαμε να έχει, σε βάθος χρόνου θα καταφέρουμε να φτάσουμε εκεί με όποιον τρόπο και αν προσπαθήσουμε να το πετύχουμε.

Αν θέλετε να δείτε μια γυναίκα που (αν και δεν μου φαίνεται να θέλει η ίδια να χάσει κιλά) αντιμετωπίζει με έναν πολύ διαφορετικό τρόπο το σωματικό της βάρος, τότε διαβάστε το άρθρο μου σχετικά με την Κατερίνα Ζαρίφη.

Τρεις Κρίσιμες Διατροφικές Αλλαγές

Τα 3 απολύτως απαραίτητα βήματα που πρέπει να κάνετε αν θέλετε να χάσετε βάρος είναι:

#2.  Να περιορίσετε τους απλούς υδατάνθρακες (τη ζάχαρη βασικά) στα 15 – 25 γραμμάρια την ημέρα. Δεν το συζητώ αυτό. Η ζάχαρη βλάπτει την υγεία σας και καταστρέφει την προσπάθεια σας να χάσετε βάρος.

Υπάρχουν τρόποι να περιορίσετε την ζάχαρη ή και να την κόψετε εντελώς. Έχω γράψει ένα άρθρο σχετικά με τις λιγούρες και πώς να τις περιορίσετε.

#3.  Να περιορίσετε την συνολική πρόσληψη των υδατανθράκων στα 120 γραμμάρια την ημέρα. Κάντε την αρχή με τα άσπρα. Κόψτε σε πρώτη φάση το λευκό ρύζι και το λευκό ψωμί.

Αφήστε στην άκρη τις πατάτες και αποφύγετε σιγά σιγά οτιδήποτε περιέχει αλεύρι. Συμπληρώστε τα γραμμάρια υδατανθράκων που χρειάζεστε με τροφές ολικής αλέσεως. Τόσο απλά!

#4.  Να αυξήσετε την κατανάλωση φυτικών ινών τουλάχιστον στα 30 γραμμάρια την ημέρα. Αν δυσκολεύεστε, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε συμπληρώματα, αλλά καλύτερα θα ήταν να καλύψετε την ανάγκη σας μέσα από τροφές (λαχανικά και προϊόντα ολικής αλέσεως).

Τα τριάντα γραμμάρια φυτικών ινών την ημέρα θα σας βοηθήσουν να χάσετε βάρος, αλλά και θα βελτιώσουν την λειτουργία του πεπτικού σας συστήματος.

Αν ακολουθήσετε μέχρι εδώ όσα σας συμβούλεψα, θα βρίσκεστε στον σωστό δρόμο για να χάσετε βάρος. Τα υπόλοιπα εξαρτώνται από τις προσωπικές επιλογές του καθενός. Όσα σας έγραψα όμως, δεν τα διαπραγματεύομαι. Μην έχετε αντιρρήσεις και κοιτάξτε να συνηθίσετε στην ιδέα του εαυτού σας όπως θα θέλατε να είναι.

Υπάρχουν άτομα που με αυτές τις συμβουλές και μόνο, έχασαν πάνω από 10 κιλά σε 1 μήνα. Μπορείτε να το κάνετε και εσείς, αλλά δεν θέλω να βιαστείτε. Δεν μας νοιάζει να χάσετε γρήγορα βάρος και μετά να το πάρετε πίσω.

Σκοπός είναι να αλλάξετε αντιλήψεις και τρόπο ζωής!

Σημείωση: Δεν χρειάζεται να μετράτε θερμίδες. Μάθετε να μετράτε υδατάνθρακες. Είναι πιο εύκολο και αν το συνηθίσετε, η ζωή σας δεν θα είναι ποτέ ξανά όπως ήταν μέχρι σήμερα.

#5 – Αυξήστε Την Φυσική Σας Δραστηριότητα

Θα είναι πιο εύκολο να χάσετε βάρος αν κινήστε περισσότερο. Όσο αποκτάτε μεγαλύτερη μυϊκή μάζα, θα καίτε περισσότερες θερμίδες απλά και μόνο με την αναπνοή σας. Ο μεταβολισμός σας θα επιταχύνει τον ρυθμό του και σίγουρα θα έχετε περισσότερη αυτοπεποίθηση και καλύτερη διάθεση.

Αγώνας δρόμου. Νίκησε με διαφορά κοιλιάς!

Αν δεν ψήνεστε με τίποτα να αρχίσετε συχνές επισκέψεις στα γυμναστήρια (που εν τω μεταξύ δεν τα έχει αγγίξει η κρίση και οι τιμές τους είναι ανέγγιχτες εδώ και χρόνια…), βρείτε ένα χόμπι που να απαιτεί σωματική προσπάθεια. Κάτι που να παθιαστείτε μαζί του και να σας προκαλεί να κινηθείτε.

Δεν είναι δύσκολο. Σε όλους μας αρέσει κάτι.

Παράδειγμα Νο1

Μπορείτε για να ασχοληθείτε συστηματικά με τον κήπο σας. Αρχίστε να φυτεύετε λουλούδια που σας αρέσουν. Φτιάξτε με τα χέρια σας ζαρντινιέρες, κρεμαστές γλάστρες, συστήματα ποτίσματος.

Σηκώστε και μετακινήστε πράγματα. Φέρτε πέτρες και φτιάξτε διακοσμητικές συνθέσεις. Θα δείτε ότι σιγά σιγά θα σας γίνει πάθος και χωρίς να το αντιλαμβάνεστε θα ασκείτε το σώμα σας.

Βρήκα ένα άρθρο που που μπορεί να σας εμπνεύσει και να ξυπνήσει μέσα σας την δημιουργικότητα: Κηπουρική για αρχάριους, από το blog της Στέλλας Καραβιωτου.

Παράδειγμα Νο2

Μήπως έχετε σκύλο; Ναι; Τότε γιατί κάθεστε ακόμα και διαβάζετε το άρθρο μου; Σηκωθείτε και πηγαίνετε τον μια βόλτα. Φορέστε φόρμα και φροντίστε να έχετε χρόνο στην διάθεση σας.

Σταματήστε να θυμώνετε όταν σας τραβάει δυνατά και τρέχετε πίσω του. Αφήστε τον να οδηγήσει την κούρσα και δείτε το ως διασκέδαση. Με τον καιρό θα σας γίνει μια ευχάριστη συνήθεια και αν συχνάζετε σε μέρη με κόσμο, πιθανόν θα συναντήσετε και άλλα άτομα που έχουν την ίδια συνήθεια με εσάς και θα κάνετε νέους φίλους.

Παράδειγμα Νο3

Μήπως σας αρέσει να βγάζετε φωτογραφίες; Μην βιαστείτε να απαντήσετε. Δοκιμάστε πρώτα να ασχοληθείτε με το συγκεκριμένο χόμπι μια δυο φορές και ίσως να ανακαλύψετε ένα πάθος που κρύβατε μέσα σας όλα αυτά τα χρόνια.

Μπορείτε να ξεκινήσετε με το κινητό σας και με τον καιρό να αποκτήσετε κάποια φωτογραφική μηχανή περισσότερων αξιώσεων. Κάντε μεγάλες βόλτες σε πάρκα, παραλίες, βουνά, σούπερ μάρκετ… οπουδήποτε βάζει η φαντασία σας και φωτογραφίστε.

Φωτογραφίστε τα πάντα.

Διαλέξτε τις καλύτερες φωτογραφίες και φτιάξτε albums. Μοιραστείτε τα με τους φίλους σας και προσπαθήστε να φτιάξετε μια τεράστια συλλογή με δικές σας δημιουργίες.

Κοπέλα σε πλατεία με κόσμο

Η εικόνα βρίσκεται στο blog του Νίκου Τσατσάκη, όπου βρήκα και μια κατηγορία με οδηγίες για αρχάριους, σε περίπτωση που σας έβαλα στον πειρασμό να ασχοληθείτε με την φωτογραφία.

Είπατε κάτι; Τι σχέση έχει αυτό με το αδυνάτισμα;

Όταν ξεκινήστε να παίρνετε τους δρόμους προς αναζήτηση της έμπνευσης, επιστρέψτε στην ιστοσελίδα μου και αφήστε μου ένα σχόλιο με τον αριθμό των χιλιομέτρων που θα περπατάτε καθημερινά!

Γιατί δεν δοκιμάζετε να φτιάξετε έναν λογαριασμό (δωρεάν) και να κάνετε share κάποια από της φωτογραφίες των άρθρων μου στο Pinterest; Αν τις χαϊδέψετε θα εμφανιστεί ένα “P”. Άντε και καλή αρχή!

Θα είμαι ειλικρινής μαζί σας…

Δεν θεωρώ ότι είναι και τόσο απαραίτητη η άσκηση για να χάστε κιλά. Σκοπός μου δεν είναι να σας παρακινήσω να κάψετε θερμίδες. Άλλωστε σας συμβούλεψα να μην τις μετράτε έτσι και αλλιώς.

Αυτό που έχει σημασία είναι να αποκτήσει άλλο νόημα η καθημερινότητα σας. Να βρείτε ασχολίες που θα σας σηκώσουν από τον καναπέ. Θα αγαπήσετε το σώμα σας και τον νέο τρόπο ζωή σας. Μην βιάζεστε. Τα υπόλοιπα θα έρθουν μόνα τους. Σας το υπόσχομαι!

Έχετε κάποια άλλη ιδέα για να κινηθούμε χωρίς να πηγαίνουμε στο γυμναστήριο; Αφήστε μου το σχόλιο σας!

Συνοπτικά Τα 5 Βήματα Για Να Χάσετε Βάρος

  1. Αλλάξτε την αντίληψη σας για τη ζωή και το σώμα σας.
  2. Περιορίστε τα σάκχαρα στα 15-25 γραμμάρια την ημέρα.
  3. Περιορίστε το σύνολο των υδατανθράκων στα 120 γραμμάρια την ημέρα.
  4. Αυξήστε την πρόσληψη φυτικών ινών σε 30+ την ημέρα.
  5. Αυξήστε την σωματική σας δραστηριότητα. Βρείτε χόμπι.

Το πρώτο βήμα είναι το πιο σημαντικό από όλα.

Τέλος. Καμία κουβέντα. Αλλάξτε την ζωή σας και δείτε τον εαυτό σας με άλλο μάτι. Οραματιστείτε ότι έχετε το σώμα που θέλετε. Ότι επιτέλους κάνατε την αρχή να ζήσετε την ζωή που ονειρεύεστε λίγο πριν σας πάρει ο ύπνος τα βράδια.

Τα βήματα 2, 3και 4 είναι αυτά που θα σας οδηγήσουν εκεί.

Αφήστε να λένε για τα λίπη. Αυτό κάνατε μέχρι σήμερα (εσείς κι εγώ) και τα αποτελέσματα τα ξέρετε. Μείνετε μακριά από τους υδατάνθρακες. Αφήστε τις θερμίδες στην άκρη και μείνετε στα περιθώρια που σας έδωσα. Αυξήστε και τις φυτικές ίνες και όλα θα πάνε καλά. Εμπιστευθείτε με.

Το πέμπτο βήμα δεν είναι απαραίτητο για να χάσετε κιλά.

Μπορεί όμως να σας βοηθήσει λίγο ακόμα. Εκείνο που είναι όμως το καλύτερο σε αυτό, είναι το ότι θα «αλλάξετε τον αέρα σας». Θα χαμογελάτε πιο συχνά και θα αποκτήσετε ενδιαφέροντα που θα βελτιώσουν την ποιότητα της καθημερινότητα σας.

Μείνετε Μαζί Μου..!

Ξεκίνησα αυτή την ιστοσελίδα για να μπορέσω να βοηθήσω όσο περισσότερους ανθρώπους μπορώ να χάσουν βάρος και να αλλάξουν τη ζωή τους. Θέλω να δείξω σε όσους με διαβάζουν ότι αφού το κατάφερα εγώ, μπορούν να το κάνουν και εκείνοι.

Διαβάστε περισσότερα για εμένα και την προσπάθεια μου και δείτε πώς έκανα επανεκκίνηση στο πρόγραμμα μου με σκοπό να χάσω άλλα 10 κιλά.

Οι επιλογές είναι δικές σας. Μην φοβάστε να τις κάνετε. Καλή συνέχεια! Γιώργος

Εικόνα: fitnesswithkarol.com

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *