5 Πράγματα Που Πρέπει Να Σταματήσετε Να Λέτε Σε Όσους Κάνουν Δίαιτα

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

Κάνετε δίαιτα; Υπάρχουν πράγματα δεν θέλετε να σας λένε; Εγώ βρήκα τουλάχιστον 5 χαρακτηριστικές φράσεις. Θα προσθέσετε και τις δικές σας στη λίστα;

Του κλείνει το στόμα!

Εδώ και πάρα πολλά χρόνια, κάνω διάφορες δοκιμές και αλλάζω την διατροφή μου, ανάλογα με τις νέες πληροφορίες και τις γνώσεις που έχω. Μου αρέσει να δοκιμάζω διάφορες δίαιτες και κύριο κριτήριο για να συνεχίσω κάποια, είναι το πώς νιώθω μετά από μερικές εβδομάδες που την ακολουθώ.

Ξέρω πολύ καλά λοιπόν ότι σε κάθε περίπτωση που κάνω κάποια διατροφική επιλογή, θα υπάρχουν κρίσεις και επικρίσεις από τους γύρω μου, καθώς και προτάσεις που “έχουν σίγουρα αποτελέσματα” επειδή κάποιος γνωστός… μπλα μπλα μπλα..!

Αν και δεν είμαι άνθρωπος που επηρεάζεται εύκολα από τέτοια σχόλια και προτάσεις, ξέρω ότι υπάρχουν κάποιοι που υποκύπτουν σε όσα λέγονται και χάνουν τον έλεγχο, κυρίως όταν έρθει εκείνη η ώρα που πέφτουν οι υδατάνθρακες και χρειάζεται αυτοσυγκράτηση.

Εν όψη της εορταστικής περιόδου των Χριστουγέννων, η περίοδος της έξαρσης των προγραμμάτων δίαιτας ή των υποσχέσεων για τον νέο χρόνο έχει ήδη ξεκινήσει.

Αν λοιπόν είσαστε από αυτούς που σχολιάζουν τις δίαιτες των άλλων, διαβάστε μερικά πράγματα που θα πρέπει μάλλον να αποφύγετε ή να σταματήσετε να λέτε σε ανθρώπους που προσπαθούν να χάσουν βάρος.

Για όλους του υπόλοιπους που πασχίζετε να χάσετε βάρος και έχετε διάφορους γύρω σας που δεν σας στηρίζουν με τον τρόπο που θέλετε, γιατί δεν αφήνετε “κατά λάθος” ανοιχτό το άρθρο μου στον υπολογιστή σας, μήπως και το διαβάσουν;

➠ Αν κάνετε share, θα έχει το ίδιο αποτέλεσμα..! Έχετε λογαριασμό στο Facebook… Έτσι δεν είναι;

1. “Μια μπουκιά δεν βλάπτει”

Σίγουρα, μια μπουκιά δεν πρόκειται να προσθέσει 5 κιλά στους μηρούς σας, αλλά για κάποια άτομα, η μία μπουκιά οδηγεί στην άλλη, και αυτή σε περισσότερες επιθυμίες και ολική απώλεια ελέγχου, που τελικά… ισούται με 5 κιλά.

Πολλοί άνθρωποι που βρίσκονται σε δίαιτα απλά αποφεύγουν επικίνδυνα τρόφιμα όπως τα γλυκά και τα αναψυκτικά επειδή ξέρουν ότι θα βρεθούν εκτός ελέγχου. Για αυτό αν κάποιος πει “όχι ευχαριστώ,” προσπαθείστε να μην τον πιέσετε για μια μπουκιά από την τούρτα.

2. “Αυτό που τρως δείχνει αηδιαστικό”

Από πότε θεωρείται σωστό το να κάνετε αρνητικά σχόλια για την εμφάνιση του φαγητού κάποιου άλλου; Εντάξει, ίσως η σούπα με το μπρόκολο που τρώει κάποιος να μην είναι η πρώτη σας επιλογή, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι σας αναγκάζει κάποιος να το φάτε και επίσης δεν δικαιολογεί το να εκφράσετε την γνώμη σας για αυτό.

Δεν χρειάζεται να αισθάνομαι νευρικός για το φαγητό μου. Όπως κάποιος που βρίσκεται σε δίαιτα δεν σχολιάζει για την εμφάνιση και την μυρωδιά της πίτσας και του μπουρίτο με διπλό μπέικον που τρώτε, έτσι πιθανότητα θα έπρεπε να κάνετε και εσείς.

Πραγματικά θα το φας αυτό;

3. ” Δεν χρειάζεται καν να χάσεις βάρος, γιατί κάνεις δίαιτα;”

Κάποιο ξεχνούν ότι υπάρχουν άνθρωποι που ξεκινούν δίαιτα όταν κάνουν μια προσπάθεια βελτιώσουν την υγεία τους ή προσπαθούν να αλλάξουν το σώμα τους. είτε κερδίζοντας βάρος και προσθέτοντας μύες, είτε μειώνοντας το ποσοστό λίπους στο σώμα τους.

Αντί να τρώνε οτιδήποτε βρίσκεται στο πεδίο όρασής τους για να βάλουν κάποια επιπλέον κιλά, κάποια άτομα είναι προσεχτικά στην προσέγγισή τους σχετικά με την αλλαγή της εικόνας του σώματος τους και έχουν κάποια οργανωμένη διατροφή που ακολουθούν.

4. “Πότε θα αρχίσεις να τρως φυσιολογικά ξανά;”

Για κάποιους ανθρώπους, όταν αρχίζουν κάποιο είδος δίαιτας, αυτό συνοδεύεται συνήθως και από μια μακροπρόθεσμη αλλαγή στον τρόπο ζωής τους. Σίγουρα υπάρχουν αυτοί που κάνουν δίαιτα για συγκεκριμένα γεγονότα (γάμους, φωτογραφίσεις, καλοκαίρι, διακοπές, διαγωνισμούς κλπ.), ενώ υπάρχουν πολλοί που  βρίσκουν ότι αισθάνονται όντως καλύτερα και έχουν περισσότερη ενέργεια μέσα από μια υγιεινή διατροφή.

Εντάξει, μπορεί να χαλαρώσουν λίγο σχετικά με τη διατροφή τους με τον καιρό, αλλά πολλοί θα συνεχίσουν να ενσωματώνουν τις συνήθειες που απέκτησαν όταν έκαναν δίαιτα (ποσότητες φαγητού, πρόσληψη θερμίδων, υγιεινές αντικαταστάσεις κλπ.) στην “φυσιολογική” τους ρουτίνα.

5. “Δεν μπορώ να πιστέψω ότι θα το φας αυτό. Δεν κάνεις δίαιτα;”

Επειδή κάποιος είναι σε δίαιτα δεν σημαίνει ότι δεν μπορεί να υποκύψει σε κάποια ικανοποίηση. Κάτι τέτοιο, στην πραγματικότητα βοηθάει όσους βρίσκονται σε δίαιτα να προσκολλήσουν στο μακροπρόθεσμο πλάνο διατροφής τους.

Οι περισσότεροι από τους τελευταίους, προγραμματίζουν μια έξοδο ή ένα γεύμα που θα απολαύσουν χωρίς να ανησυχούν για τις θερμίδες, το λίπος ή τα σάκχαρα.

Στο μυαλό τους, το να έχουν προγραμματισμένο κάποιο βραβείο ή κάποιο γεύμα που θα μπορούν να “κλέψουν” επειδή κατάφεραν να μείνουν πιστοί στο πλάνο τους μέσα στην εβδομάδα, τους επιτρέπει να πάρουν μια γεύση από όσα λαχταρούν, χωρίς όμως να το παρακάνουν και να καταστρέφουν τα πάντα σε βάθος χρόνου.

Μην τους μπερδεύετε λοιπόν κάνοντάς τους να αισθάνονται ένοχοι όταν προσπαθούν να απολαύσουν ένα μικρό προγραμματισμένο κέρασμα.

Διαβάστε το άρθρο μου “Είμαι ρατσιστής και είστε όλοι χοντροί…” Θα καταλάβετε τι θέλω να πω σε όσα γράφω σήμερα.

Με αυτές τις 5 “τι να μην πείτε” συμβουλές, είναι πολύ πιο πιθανό να κρατήσετε τους φίλους σας που βρίσκονται σε δίαιτα χαρούμενους για όσο χρόνο χρειαστεί να την ακολουθήσουν. Σίγουρα, κάποιες φορές τα σχόλια που γίνονται δεν είναι κακόβουλα ή επικριτικά, αλλά όλοι μας μπορούμε να ξεφύγουμε κάποιες στιγμές, ειδικά εμείς οι τύποι των χαμηλών υδατανθράκων!

Κάνετε δίαιτα; Τι σας ενοχλεί περισσότερο; Τι μπορούμε να προσθέσουμε στη λίστα;

Εικόνες: funnydogsite.comchatterbusy.blogspot.com

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *