8 Αλήθειες Για Την Δίαιτα Και Την Απώλεια Βάρους

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.
☛ Το Garcinia Cambogia είναι η μόδα στο αδυνάτισμα. Περισσότερα εδώ!

Ήρθε νομίζω η ώρα να ξεκαθαρίσουμε μερικά πολύ εύκολα πραγματάκια σχετικά με το αδυνάτισμα, που όμως συνήθως αποφεύγουμε να τα παραδεχτούμε.

Οκτώ σημεία που πρέπει να ξέρετε πριν ξεκινήσετε δίαιτα

Το σημερινό μου άρθρο, είναι απόσπασμα από το βιβλίο που δίνω δωρεάν με την εγγραφή σας στο newsletter μου. Κάντε κλικ εδώ για να το αποκτήσετε σήμερα!

Ας δούμε λοιπόν 8 βασικά σημεία που πρέπει να αποδεχτούμε όλοι μας, πριν καν αποφασίσουμε να κάνουμε οποιαδήποτε δίαιτα έχουμε στο μυαλό μας.

#1 – Εάν μια συγκεκριμένη δίαιτα δεν λειτουργεί, είναι επειδή λιμοκτονείτε.

Αυτό με τη σειρά του σας κάνει να έχετε τεράστιες επιθυμίες μετά, να χάνετε τη θέληση σας και να τρώτε περισσότερο από ό,τι πρέπει. Είναι σαν να ξεφεύγετε από τον έλεγχο ψυχολογικά και σωματικά.

#2 – Όταν ξεκινάτε μια δίαιτα, το θέμα δεν είναι μόνο να προσέχετε το τι τρώτε.

Υπάρχουν πολλοί ακόμη παράγοντες που θα πρέπει να γνωρίζετε πριν την ξεκινήσετε. Τα προβλήματα που θα αντιμετωπίσετε ή το πώς να προετοιμαστείτε σωματικά και ψυχολογικά, είναι μόνο ένα παράδειγμα θεμάτων που η δίαιτα δεν αγγίζει.

Παιδί, παίρνει γλυκό.

#3 – Αρχικά, θα έχετε λαχτάρα για φαγητά όταν κάνετε δίαιτα.

Είναι σχετικά αναπόφευκτο, αλλά μπορείτε να κάνετε διάφορα για να το καταπολεμήσετε. Πρώτον μπορείτε να φάτε υγιεινά σνακ, όπως σέλινο ή σταφύλι. Αυτά τα υγιεινά σνακ θα βοηθήσουν να καταπολεμήσετε τη λαχτάρα, γεμίζοντας το στομάχι σας.

Είναι καλύτερο να μην αποφεύγετε γεύματα όταν κάνετε δίαιτα. Ένα άδειο στομάχι θα σας κάνει να θέλετε ακόμη περισσότερο να φάτε. Το να στερείστε το φαγητό είναι επίσης άσχημη ιδέα. Θα σας κάνει να επιθυμείτε φαγητά ακόμη περισσότερο, και να χαλάσετε τη δίαιτά σας.

Μερικές φορές η πείνα είναι ένδειξη δίψας, όχι έλλειψης φαγητού. Διατηρηθείτε ενυδατωμένοι-ες, ή πιείτε ένα ποτήρι νερό πριν ψάξετε για σνακ.

#4 – Εάν έχετε μια συγκεκριμένη επιθυμία για φαγητό, μην έχετε διαθέσιμο το τρόφιμο που λαχταράτε στο σπίτι σας.

Το μόνο που θα πετύχετε είναι να δελεαστείτε να το καταναλώσετε. Δοκιμάστε να κάνετε άλλα πράγματα για να απασχολήσετε το μυαλό σας, όπως το να δείτε μία ταινία, ή να πάτε μια βόλτα στο πάρκο.

Οι λαχτάρες που νιώθετε είναι κυρίως παλιές συνήθειες που προσπαθούν να επιστρέψουν. Είναι εντάξει να ενδίδετε μια φορά στο τόσο, καθώς η κάθετη απαγόρευσή τους έχει αρνητικές συνέπειες. Με τον τρόπο αυτό θα νιώθετε λιγότερες ενοχές όταν ενδίδετε, ενώ ταυτόχρονα θα έχετε τις επιθυμίες σας υπό έλεγχο.

Κουτάλι και πιρούνι, δείκτες ρολογιού.

#5 – Η δίαιτα είναι μια αργή και χρονοβόρα διαδικασία.

Υπάρχουν διάφοροι τρόποι να την επιταχύνετε, αλλά απαιτούν πολλή δουλειά και κίνητρο. Δεν είναι κάτι που συνιστάται, καθώς οι περισσότεροι άνθρωποι με δυσκολία ακολουθούν ένα απλό πρόγραμμα δίαιτας.

Οι περισσότεροι άνθρωποι που είναι σε δίαιτα, δεν μπορούν να αφοσιωθούν πλήρως σε αυτή μόνοι τους. Άλλες φορές, μόλις φτάσουν το επιθυμητό βάρος την εγκαταλείπουν, και αρχίζουν να ξαναπαίρνουν κιλά.

Είναι καλύτερο λοιπόν, να έχετε ένα μακροχρόνιο σχεδιασμό, όπου θα είναι ευκολότερο να αφοσιωθείτε για καιρό, παρόλο που η διαδικασία θα φαίνεται πιο αργή.

#6 – Δεν απαιτείται κάποιο “ειδικό” φαγητό για να ξεκινήσετε τη δίαιτα.

Συνήθως δεν είναι απαραίτητο, και αποτελεί ένα επιπλέον βάρος για το πορτοφόλι σας. Η βασική φιλοσοφία του να καίτε περισσότερες θερμίδες από όσες θα χρειαστείτε σε μία μέρα είναι αρκετή για να θέσει τις βάσεις.

Εάν σκοπεύετε να ξοδέψετε περισσότερα για να αντικαταστήσετε όλα τα μπισκότα με οργανικά μπισκότα διαίτης ώστε να συνεχίσετε να τρώτε fast food, είναι το ίδιο σαν να παίρνετε ένα ισορροπημένο γεύμα καθημερινά με οποιοδήποτε έξτρα συμπλήρωμα διατροφής.

Επίσης, τα συνιστώμενα τρόφιμα για δίαιτα είναι συνήθως φθηνότερα από τα συνηθισμένα γεύματα σας.

Βαράκια, μήλο, μεζούρα

#7 – Η δίαιτα δε θα έχει αποτέλεσμα εάν δεν ασκείστε.

Ένας μέσος όρος των ημερησίων αναγκών ενός ενήλικα άνδρα, είναι 2.000 θερμίδες. Αυτό αλλάζει με τον άνθρωπο, καθώς όλοι έχουμε διαφορετικούς μεταβολικούς ρυθμούς, σωματική δομή και ποσοστό δραστηριότητας.

Εάν είσαστε άτομο το οποίο απλώς κάθεται στο σπίτι και δεν κάνει τίποτα, δεν θα δείτε μεγάλα αποτελέσματα με τη δίαιτα. Θα παίρνετε 2.000 θερμίδες την ημέρα, αλλά θα καίτε μόνο 2.300 θερμίδες, επομένως θα σας πάρει πολύ χρόνο για να καταφέρετε να φτάσετε στον στόχο σας.

#8 – Υπάρχει επίσης μεγάλη πιθανότητα να αποτύχετε στην πρώτη σας προσπάθεια.

Αυτό μπορεί να συμβεί για διαφόρους λόγους, αλλά δεν πρέπει να τα παρατήσετε. Θα χρειαστούν αρκετές προσπάθειες για να βρείτε την ιδανική δίαιτα για εσάς, και θα πρέπει να κοιτάζετε τα λάθη του παρελθόντος για να δείτε τι μπορείτε να μάθετε από αυτά.

Επίσης καλό θα ήταν να γνωρίζετε ότι μπορείτε να γίνετε πρότυπο για την οικογένεια και τους φίλους σας που επιθυμούν να κάνουν δίαιτα. Θα πρέπει να τους υποστηρίζετε, ώστε η επιτυχία τους να σας δίνει περισσότερη αυτοπεποίθηση στη δική σας δίαιτα.

Αν θέλετε να μάθετε περισσότερα σχετικά με το πώς θα μπορέσετε να δημιουργήσετε το δικό σας πρόγραμμα και να ακολουθήσετε μια δίαιτα στα μέτρα σας, κάντε κλικ εδώ!

Να προσέχετε τον εαυτό σας και αν καμιά φορά χάνετε τον έλεγχο, μην τον μαλώνετε… Συνεχίστε την προσπάθεια σας σαν να μην συνέβη τίποτα. Γιώργος

Εικόνες: theweightlose.comexpertrain.comlighterlife.com

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *