7 Συμβουλές Για Να Μην Εγκαταλείπετε Μια Προσπάθεια Για Αδυνάτισμα

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

Μην Εγκαταλείπετε Μια Προσπάθεια Για ΑδυνάτισμαΣε κάθε προσπάθεια για αδυνάτισμα, έρχεται κάποια στιγμή που ακόμα και τα πιο πειθαρχημένα άτομα θα νιώσουν ότι κλονίζεται η θέληση τους ή ότι η αντοχή τους εξαντλήθηκε.

Αυτό είναι κάτι απόλυτα λογικό και αναμενόμενο.

Για να καταφέρει κανείς να ολοκληρώσει ένα απαιτητικό πρόγραμμα απώλειας βάρους, χρειάζεται πολύ χρόνο, ανεξάντλητη ενέργεια και μεγάλα ψυχικά αποθέματα.

Δεν είναι κακό λοιπόν κάποιες φορές να χάνεται ο έλεγχος. Είναι κάτι ανθρώπινο και συμβαίνει σε όλους μας.

Τα αποτελέσματα στο αδυνάτισμα, δεν είναι γραμμικά. Δεν χάνουμε δηλαδή αέναα βάρος με τον ίδιο ρυθμό. Κάθε εβδομάδα είναι πιο δύσκολη από την προηγούμενη, με αποκορύφωμα αυτά τα “τελευταία κιλά που δεν λένε να φύγουν με τίποτα”.

Τις περισσότερες φορές, ένα διάλειμμα ή έστω η χαλάρωση των αυστηρών κανόνων μιας δίαιτας για λίγο καιρό, μπορεί να δώσει μεγάλη ώθηση στην συνέχεια. Μην ανησυχείτε, δεν καταστρέφονται οι προσπάθειες μηνών από το διάλειμμα μιας εβδομάδας και προς Θεού, μην νιώθετε τύψεις αν αφήσατε τον εαυτό σας ελεύθερο για μια ημέρα (!)

Αν δεν ψάχνετε για δικαιολογίες για να επιστρέψετε στις συνήθειες που σας πρόσθεσαν τα κιλά σε πρώτη φάση, όλα βρίσκουν πάλι τον ρυθμό τους και χάνετε βάρος γρηγορότερα. Σας το υπόσχομαι αυτό. Το έχω δοκιμάσει ο ίδιος πολλές φορές μέχρι σήμερα.

1. Συγκεντρωθείτε Σε Ένα Πράγμα Μόνο Την Κάθε Φορά

Οι περισσότερες προσπάθειες για αδυνάτισμα εγκαταλείπονται κάποια στιγμή, επειδή προσπαθούμε να κάνουμε πολλά πράγματα μαζί. Θα έχετε ακούσει σίγουρα το ρητό: “Το αδυνάτισμα είναι μαραθώνιος και όχι αγώνας 100 μέτρων”.

Μόλις πάρουμε την μεγάλη απόφαση, υπάρχει πάντα μέσα μας η θέληση να τα κάνουμε όλα. Σχεδιάζουμε αυστηρή δίαιτα, κάνουμε εγγραφή σε γυμναστήριο με σκοπό να πηγαίνουμε έξι φορές την εβδομάδα, αγοράζουμε εξοπλισμό για μαγείρεμα και για γυμναστική, κάνουμε παραγγελίες συμπληρωμάτων διατροφής κλπ.

Συγκεντρωθείτε Σε Ένα Πράγμα

Σταματήστε για λίγο και πάρτε μια βαθιά ανάσα!

Μην πατάτε όλο το γκάζι από την αρχή. Ακόμα και αν το έχετε ήδη κάνει και τα αποτελέσματα σας είναι εντυπωσιακά, σύντομα θα έρθει η κόπωση. Τότε είναι η κατάλληλη στιγμή να κάνετε ένα βήμα πίσω και να χαλαρώσετε.

Για να αποφύγετε την “υπερφόρτωση” και την σχεδόν δεδομένη “εγκατάλειψη”, επιτεθείτε σε ένα μέτωπο κάθε φορά. Προσωπικά επιλέγω να ξεκινάω πάντα με την δίαιτα. Έχει σίγουρα αποτελέσματα και δεν απαιτεί συνήθως να αλλάξετε το χρονοδιάγραμμα σας.

Μπορείτε να κάνετε την αρχή πηγαίνοντας στο γυμναστήριο, ή έστω χρησιμοποιώντας κάποιο βοήθημα αδυνατίσματος για να να κάψετε λίπος λίγο πιο γρήγορα. Αν δεν ξέρετε τι να διαλέξετε, η δίαιτα είναι κατά την γνώμη μου η καλύτερη λύση, τουλάχιστον για την αρχή.

→  Διαβάστε σχετικά με το βοήθημα που κόβει την πείνα και επιταχύνει την καύση λίπους.

Μην χάνετε τον εαυτό σας δίνοντας τα πάντα στην προσπάθεια σας. Έχετε και προσωπική ζωή και σίγουρα τα αποτελέσματα σας θα κρατήσουν σε βάθος χρόνου, αν δεν κάνετε υπερβολές.

2. Κάντε Διάλειμμα Μιας Εβδομάδας

Αν νιώθετε ότι σας απογοητεύει το πρόγραμμα σας και ότι το σώμα σας έχει σταματήσει να ανταποκρίνεται, μην διστάσετε να σταματήσετε για δυο ημέρες ή και για μια εβδομάδα. Πιστέψτε με. Δεν θα καταστραφεί τίποτα. Θα χάνετε πιο γρήγορα βάρος όταν αρχίσετε ξανά την δίαιτα σας.

Πατήστε το reset! Βγείτε με τις φίλες σας και φάτε πίτσα ή ζυμαρικά με πολλά τυριά. Δοκιμάστε ένα γλυκό που σας τράβηξε την προσοχή. Μην πάτε μια φορά στο γυμναστήριο. Κάντε ό,τι σας ευχαριστεί και σας έχει λείψει.

Το μυστικό είναι, να έχετε ορίσει μια ημερομηνία που θα επανέλθετε στους ρυθμούς σας και να πειθαρχήσετε όταν θα έρθει η στιγμή να το κάνετε. Θα σας είναι πιο εύκολο, αν σκέφτεστε ότι κάποια στιγμή θα πάρετε πάλι το διάλειμμα σας.

Μην τρομάξετε όταν θα ζυγιστείτε! Είναι αναμενόμενο να έχετε πάρει βάρος. Θα εκπλαγείτε όταν δείτε πόσο εύκολα θα φύγουν αυτά τα προσωρινά κιλά.

→  Διαβάστε επίσης: Πώς θα ξεπεράσετε την στασιμότητα στο αδυνάτισμα.

Κάτι ακόμα…

Δεν είμαστε παιδιά. Μην αρχίσετε τα παιχνίδια, βρίσκοντας συνέχεια δικαιολογίες για “διαλείμματα”. Αν δεν θέλετε να χάσετε πολλά κιλά, μια φορά αρκεί για να κάνετε την επανεκκίνηση που χρειάζεται το σώμα σας. Μην παίζουμε με τις λέξεις και τις έννοιες!

3. Επιστρέψτε Στην Αυστηρή Καταμέτρηση

Συνεχίστε την καταγραφή

Δεν μπορείτε να βελτιώσετε κάτι που δεν καταγράφετε. Αν δεν μετράτε θερμίδες, πρωτεΐνες, λίπος, μεγέθη ή πραγματικά δεν ξέρω τί απαιτεί η δίαιτα που ακολουθείτε, είναι σχεδόν σίγουρο ότι θα χάσετε τον έλεγχο κάποια στιγμή.

Έχω γράψει και άλλες φορές στο παρελθόν, ότι “όλες οι δίαιτες έχουν αποτέλεσμα, αρκεί να τις ακολουθήσετε για αρκετό χρονικό διάστημα” και θα ήθελα να το έχετε καλά στο μυαλό σας αυτό.

→  Διαβάστε επίσης σχετικά με τον τρόπο που επιλέγω εγώ να χάνω βάρος.

Διαλέξετε έναν πλάνο διατροφής που να σας εκφράζει και φροντίστε να ακολουθήσετε σωστά τις οδηγίες που θα έχετε στην διάθεση σας. Καταγράψτε τα πάντα σύμφωνα με αυτές και σίγουρα θα δικαιωθείτε κάποια στιγμή.

4. Ανεβάστε Λίγο Την Ένταση Της Άσκησης Σας

Αν δεν γυμνάζεστε, κάποια στιγμή καλό θα ήταν να ξεκινήσετε να το κάνετε. Θα δείτε μεγάλη διαφορά στα αποτελέσματα σας, αλλά κυρίως στην διάθεση σας. Όχι από τις πρώτες ημέρες βέβαια που θα νιώθετε χάλια. Στην συνέχεια θα δείτε ότι η γυμναστική θα σας είναι απαραίτητη για να νιώθετε όμορφα.

Αν ήδη ασκείστε μέσα στα πλαίσια του προγράμματος σας, κάποια στιγμή μπορείτε να δείτε μεγάλη διαφορά στα αποτελέσματα σας, αν αιφνιδιάσετε το σώμα σας.

Αλλάξτε την ρουτίνα σας και την ένταση σας. Κάντε εναλλαγές ανάμεσα σε περιόδους που γυμνάζεστε αεροβικά ή με βάρη. Κάντε επίσης εναλλαγές στις ημέρες που γυμνάζεστε πολύ χαλαρά και σε αυτές που πατάτε τέρμα το γκάζι.

→  Δείτε τον πλήρη οδηγό μου σχετικά με το fitness για αρχαρίους.

Δοκιμάστε επίσης να γυμναστείτε με διαφορετικά όργανα, ασκήσεις ή ακόμα και να ακολουθήσετε ένα εντελώς νέο πρόγραμμα γυμναστικής. Κρατήστε το σώμα σας σε εγρήγορση και αυτό θα αρχίσει να ανταποκρίνεται πολύ καλύτερα.

5. Φροντίστε Να Έχετε Μικρούς Στόχους

Κόψτε την πίτα σε μικρά κομμάτια και συγκεντρωθείτε σε κοντινούς και εύκολα μετρήσιμους στόχους. Φροντίστε να περιέχουν αριθμούς και ημερομηνίες και σιγουρευτείτε ότι είναι ρεαλιστικοί και υλοποιήσιμοι.

Ξεκάθαροι στόχοι

Παραδείγματα κακών στόχων:

  • Θα χάσω βάρος μέχρι το καλοκαίρι
  • Θα χάσω 25 κιλά όσο πιο γρήγορα μπορώ
  • Θα κάνω δίαιτα και γυμναστική από σημερα

Παραδείγματα καλών στόχων:

  • Θα τρώω 1500 θερμίδες την ημέρα για τους επόμενους τρεις μήνες
  • Θα χάνω 2 κιλά τον μήνα μέχρι να φτάσω στα 62
  • Θα πηγαίνω γυμναστήριο 3 φορές την εβδομάδα μέχρι την 1η Ιουνίου

→  Διαβάστε επίσης για το πώς θα χάσετε βάρος βάζοντας ρεαλιστικούς στόχους.

Βάζοντας συγκεκριμένους στόχους, θα μπορείτε να αξιολογείτε ανά πάσα στιγμή την προσπάθεια σας και να προσαρμόζεστε ανάλογα. Να θυμάστε, ότι δεν μπορείτε να βελτιώσετε κάτι που δεν μετράτε.

6. Παρατήστε Τα Όλα Και Ξεκινήστε Κάτι Καινούριο

Μερικές φορές οι διορθωτικές κινήσεις δεν δίνουν τα καλύτερα αποτελέσματα. Το πρόγραμμα σας μπορεί να σας έχει κουράσει και να μην έχετε πια τον αρχικό σας ενθουσιασμό.

Τραβήξτε γραμμή και αλλάξτε τα πάντα!

Ακολουθήστε μια άλλη δίαιτα τελείως διαφορετική και επιλέξτε έναν εναλλακτικό τρόπο άσκησης. Αλλάξτε μέχρι και τους στόχους σας.

→  Δείτε επίσης το άρθρο μου σχετικά με το πώς θα χάσετε βάρος απλά και μόνο περπατώντας.

Υπάρχουν δυο μεγάλες πιθανότητες. Η μια είναι να βρείτε κάτι που θα σας εκφράζει καλύτερα και θα σας κρατήσει περισσότερο καιρό εντός πλάνου και η άλλη… είναι να συνειδητοποιήσετε ότι τελικά σας άρεσε περισσότερο από ό,τι νομίζατε το αρχικό σας πρόγραμμα. Και στις δύο περιπτώσεις θα έχετε κερδίσει κάτι από αυτή την αλλαγή.

7. Μην Τιμωρείτε Τον Εαυτό Σας

Αυτό είναι το σημείο κλειδί στην όλη υπόθεση.

Δεν είναι κακό να χάσετε τον έλεγχο κάποια στιγμή και σίγουρα είναι απόλυτα φυσιολογικό να βαρεθείτε ή να εξαντληθεί η υπομονή και το κουράγιο σας. Δεν είναι επίσης κακό το να μην μπορείτε να “συμμαζέψετε” εύκολα τον εαυτό σας μετά από κάποιο σημείο. Σε όλους μας συμβαίνει αυτό.

Πάρτε τον χρόνο σας και ξεχάστε τις δίαιτες και τις γυμναστικές. Ασχοληθείτε με τον εαυτό σας και κάντε πράγματα που θα σας ευχαριστήσουν.

Πηγαίνετε στο κομμωτήριο. Κάντε ένα μασάζ. Οργανώστε μια εκδρομή ή βρείτε ένα νέο χόμπι. Κάντε οτιδήποτε μπορεί να σας δώσει χαρά και αγνοήστε εντελώς τις θερμίδες, τα κιλά ή ό,τι έχετε αποφασίσει να καταγράφετε.

→  Διαβάστε επίσης: Θετική Ψυχολογία Και Αδυνάτισμα – 4 Βήματα Για Να Κάνετε Επανεκκίνηση

Είναι πολύ σημαντικό να αγαπάτε τον εαυτό σας και να τον φροντίζετε ώστε να νιώθετε όμορφα. Σημειώνω άλλη μια φορά ότι κατά την γνώμη μου, αυτό είναι το μεγάλο μυστικό στο αδυνάτισμα.

Να προσέχετε τον εαυτό σας και να χαμογελάτε. Καλή συνέχεια! Γιώργος

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *